sent..

Sitter här o klockan e redan 01.37, borde sova men alla barn sover så gott och då unnar jag mig lite lugn o ro vakentid, kommer säkert vara extra trött imorgon..

Tänkte ha en pysseldag med barnen allafall, ska bli himla mysigt..
Andrea åkte vid 00.4o hem idag, sent men vi har haft en mysig kväll med 2 bra riktiga tjejjfilmer och god mat, fläskfilé o bakad potatis med massa gott smör i.. :-)
Snällt av dig att än en gång hålla mig sällskap, kul e det.. nu e det snart tradition att ha tjejjkväll varje vecka..

Jag har allafall kollat Facebooken o skördat min farm, kollat alla bloggar och pratat lite med Anki på msn, så nu ska jag ta o lägga mig brevid 2 snarkandes prinsar, Melwin sover på pappans sida när han e iväg, Tim ligger i mitten sen får jag en liten liten bit kvar på kanten att knö in mig på, men mysigt e det att ha barnen nära, o Melwin han känner sig väldigt väldigt speciell när han fått ligga i stora sängen för att mamman ska slippa ligga själv...

Noel sover gott i sitt egna rum, var inne innan o bäddade om prinsen, så fina dom e när dom sover, ser ut som små änglar, då glömmer man allt trots dom håller på med på dagarna... Men klart att dom e fina när dom e vakna åxå bara mindre fridfulla ha ha ha
Älskar mina 3 små underverk oändligt... Ni e det finaste som finns... + mannen då såklart ;-)

Nepp dax för sängen tror jag allt, hoppas att jag kan få vakna utan huvudvärk imorgon...


Gonatt....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?