Torsda..

Ja och idag e ingen vanlig torsdag, det e Noels födelsedag... Han blev lite smått förvånad när hela familjen kom in imorses o sjöng... Det lät säkert hemskt ;-)

Nu ska jag snart ta o elda lite i brasan, vi ska ut på vedjakt nu i helgen måste ha massor så vi får lite värme här... Igår frös vi så så vi fick tigga ved från Johan o Helena... TACK för det.. räddade vår kväll och denna dagen åxå..

Men det blir verkligen go värme av brasan.. Det e nästan lite mysigt o frysa på morgonen o tända brasan så det blir varmt igen..

Idag ska jag, Noel o Tim bara vara hemma, fixa tills ikväll... Vi blir inte så många eftersom inga släktingar bor direkt i närheten, Så dom som bor lååång bort får tillfälle att fira honom på dopet..
Idag kommer min bror, Annika, Michael, Jaqueline o deras små..
Så jag ska stå för maten idag, hoppas jag lyckas... Lite nervöst e det..
Ja vi blir ändå 6 vuxna o 3 barn (som äter) sen bebisarna då. Tim o Nova-Lee..
Ska bli trevligt allafall...

Innan dess ska jag städa, fixa lite smågrejjer, förbereda maten o försöka få tvätta lite med..
Så snart e de bara att sätta fart, ska inte sitta vid datan o slösa massa tid för här e mängder att plocka idag, eftersom jag har legat på latsidan denna veckan...

Ha en fin torsdag, får se om jag hinner uppdatera ikväll, annars tar jag det imorgon...

  Karolina  

Hej



Vill skicka ett jätte grattis till Noel. Funderade på om Maja skulle få ringa men hon brukar oftast vägra att prata i telefon.

Hoppas att paketet har hunnit fram.



Massor av kramar till er allihop och lite extra till Noel.

( såg i Gotlandstidningen i går att Det var två storebröder som fått en lillasyster. De hette Melwin och Noel och lillasyster Meja)

Datum: 2009-10-29 / Tid: 10:27:07
URL/Blogg:
  lina  

nehe johanna, jag saknar att läsa din blogg :-)

Datum: 2009-11-03 / Tid: 18:59:44
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Jaqueline  

Vad är det här? Skäms på dig! Nu har det nästan gått en vecka sen du uppdaterade!

Datum: 2009-11-04 / Tid: 12:45:27
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?