Torsda´

En hemmadag..... Har vi ida o de e ganska så skönt...
Noel e på toppenhumör o Tim bara är... Jag har inte gjort någontig hittills o de e sååå skönt, inga måsten..

Nu e det helt TYST... Båda prinsarna sover, underbart.. Jag sitter här o äter lite ostbågar,(luktar bläää) eftersom jag går ner mer o mer i vikt så e jag konstant hungrig, jobbigt e det, man e liksom aldrig mätt o belåten men jag räknade ut att på 1 dygn äter troligen Tim ca 1,2-1,4 L Bröstmjölk... Helt sjukt vad man kan producera egentligen.. Inte konstigt att man tappar kilona..
Skulle ju vart bra o komma igång med lite träning åxå men tänkte mjukstarta med simning o se vad min rygg säger om det, hatar min rygg, känner mig allt lite handikappad när det gäller just träning mm mm..

Sitter o planerar helgen, vi har fullt upp... Imorgon ska vi ha barnvakt mellan kl 18-23, för vi e bjudna på middag hemma hos andreá o jonas.. :-)
På lördag ska vi ha besök här hemma, då kommer min kusin med sin familj hit på lite go mat o så. Ska bli himla kul o se dom alla.. :-) Planerar just nu maten tills dess...
O på söndag ska vi till Borås, först hälsa på Karolina, Maja o Axel sen till min kära farmor sen hem igen...

Ikväll e de jag o barnen hemma, Gabriel e bjuden upp till ÅBY-travet på nån företagsgrej, dom ska käka lyxmat i Vip-rummet o spela på hästarna, kan ju bara hålla tummarna att de går bra...
Jag får sitta här, kolla lite serier o njuta av lugnet allafall efter kl 19.3o då barnen sover..

Idag börjar Mammas Pojkar- på Tv4 kl 21.oo LÄTT att jag ska glo på det..

Tim växer så det knakar, min lilla bebis har blivit en rultig liten en med valkar o runda kinder. Så fort det går.. Jaja de har ja skrivit om tusen gånger innan men de e så svårt att ta in.. Numera har han strl. 68.. ja ja han mår bra den lilla knubbisen, det e huvudsaken.. Han tränar nu att lyfta huvudet hela tiden när han ligger på rygg ser det ut som att han gör situps.. ha ha gullungen..
Noel e inne i en humörsvängningsperiod... Ena stunden superglá andra stunden arg som ett bi... Han e så go ändå, o dessa perioder e ju till för att lära... De e så man måste tänka, men de e pissjobbigt ibland...
Melwin, min stora kille, han e en riktig tjejtjusare, ha ha När han kommer från dagis har han teckningar som han fått från tjejjerna på dagis o han e så mallig..
Han e så förståndig nu o diskuterar bra, nästan så man undrar e detta inte lite tidigt...
Men han har sina perioder han med, han har nog nåt fel på hörslen, iallafall just nu e de dåligt med att lyssna utan gör hellre som han själv vill..
Häromdagen blev jag ARG på Noel.. Då sa Melwin, men milda makter mamma vad du skriker...

ha ha ha ha ha ha Lätt o hålla sig då eller..

Underbara Ungar med ett jäkla humör... Men så högt Älskade... Kommer alltid att vara..


Undra om jag kan komma på nåt bättre att göra, än att sitta här framför datan...

Ha en fin höst-dag alla... OPS nu vaknade Tim... skynda skynda




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?