En Tråkdag..

Har det vart idag, jag har bara gått o fixat här hemma, satt upp gardiner o tvättat.. Pratat en del med Andrea- det var kul allafall...
Tim har sovit jättelänge nu, sen kl 11, så snart 4½ timme... Noel har åxå sovit bra idag, o det e skönt såna här dagar för då känner man sig inte elak mot dom för att man har sysslor att göra..
Middagen e förberedd så när Gabriel ringer ska jag sätta igång, idag blir det Falukorv, potatis och blomkåls-stuvning, en av min favvos.. Senap e ett måste till...

Jag funderar på att öppn bloggen igen, egentligen vill jag inte men om man ska ha bra chans i tävlingar på andra bloggar e det bra att dom kan kolla in på min blogg..
Det e svårt det där, men jag ska fundera lite innan jag bestämmer mig..

Igår fick min kusin o hans tjej en liten dotter, GRATTIS till dom och storebror Liam, tyvärr har vi inte så bra kontakt längre, men glad e jag för deras skull..  :-) hurra, hurra, hurra...  Lycka till med sötnosen...  (såg henne på facebook)

Nja, har inget direkt att skriva om, imorrn ska vi till Kungsmässan, Andrea, Jag o bebisarna, ska bli kul med en heldag.. Snällaste Anki ska passa Noel... Tusen tack...
En del undrar säkert vem Andrea e, det e en "ny" kompis, kan man kalla det, vi har kännt varandra över mail i över 2 år men inte umgåtts förrän nu, våra bebisar föddes med 2 dagars mellanrum och sen dess har vi träffats ganska så mkt,  och det e jag glad över för jag har kommit på att vi e ganska så lika o har väldigt kul ihop.. Vi kan prata i timmar på telefon för att sedan träffas över en snabb kopp kaffe men det slutar med att vi tjatar vidare hela dagen, och på kvällen men då på msn.. Allt känns så enkelt... De e inte så ofta sånt händer...

Nu väntar jag bara på mannen... Senare ska vi in till babyhuset en snabbis o kolla en billig sulky...
Till Noel, det kan behövas ibland.. har vi märkt... 

På lördag kommer barnvakten igen o jag o Gabriel har ingen aning om vad vi ska göra, får se vad vi hittar på, men go mat på en restaurang låter som en go ide...   

ha en fin månda alla...






  Andréa  

Åååå, vad glad ja blir över ditt inlägg :-D Känner precis likandant :-)

KRAMAR

Datum: 2009-09-21 / Tid: 16:48:22
URL/Blogg:
  Jaqueline  

Åh, tack för gratultionerna! =) Såå skönt att det är över!

Datum: 2009-09-24 / Tid: 08:42:40
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?