Längesen igen

Nu var det åter igen några dagar sen jag uppdaterade, men tiden finns inte o inte direkt lusten heller, jag har haft fullt upp...

I fredags hade vi besök här av Andrea o barnen, vi fikade o barnen lekte, En mysig lugn dag..

När Gabriel kom hem undrade han om vi skulle åka till Gekås, gärna för min del :-)

Andrea ville åxå till Gekås så vi bestämde oss för att mötas upp där och gå tillsammans o sen skulle Gabriel o barnen åka hem innan oss..

Vi kollade runt lite, Melwin var nere på leklandet o det var perfekt för honom, nu vill han ALLTID  följa med till Gekås.. :-) Det kostar 100 kr för 1½ timma, där fanns massvis med grejjer att hitta på så Melwin älskade det...

Vi shoppade lite, hittade fina overåler till barnen och sen annat tjafs, mest bra att ha saker.. Vi gick där jag o Andrea o bebisarna tills dom stängde kl 20.oo vi var nästan sisst ut, då jag passade på att amma Tim innan vi gick ut.. Vi var inte hemma förrän kl 21.3o... Lång tur, men kul..

I går gick vi alla upp på morgonen o gjorde oss iordning för att Melwin skulle på kalas, Vi åkte in mot stan vid 11 och först stannade vi på fyndmagasinet där vi köpte present.. Sen lämnade vi av Melwin, Det var kul att träffa Alvar med familj igen, sen åkte vi till Veddige o köpte skor till Noel, han var sååå nöjd över sina nya Rory-skor :-) Det var verkligen dax för nya skor.. Sen åkte vi till Elgiganten, köpte 2 nya spel till Wii.. Sen var det dax att hämta Melwin igen, men vi stannade hos Alvar tills klockan var 16.3o, vi fick fika o kaffe, och så bestämde vi att dom ska komma hit nästa lördag.. :-) Ska bli kul o Melwin e överlycklig att få leka med Alvar så snart igen...

Vi åkte direkt hem sen, gjorde taccos o käkade o hade myskväll, barnen fick lördagsgodis och var glada o nöjda hela kvällen.. O när dom lagt sig tog vi fram spelet o spelade hel kvällen, skitskoj, vi spelade golf o bowlade, sen spelade vi Mario Cart... :-) SKITKUL.. 

Nu sitter vi här o ska käka frukost, samtidigt ska jag försöka få in lite bilder här... 
Så får jag blogga mer ikväll, för sen e det kalas... Till Wille... :-)


Tim o Ebba...



Att byta blöja i kundvagnen det gick det åxå...



Noel igår... I bilen...


 
Det tar sån tid så de får bli mer bilder ikväll....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?