Phuuu...

Nu e jag halvklar med städningen, gött... Noel sover skönt o Tim lär väl vakna när som.. Jag har golven kvar men jag vågar inte sätta på dammsugaren ifall nån vaknar..
Det luktar gott i hela huset nu, och jag pausar 5 minuter här..

Vi har sålt vagnen åxå, Yippie, satte ut den igårkväll o idag e den såld.. Noels gamla Baby-jogger, sålde vi för 1700 kr, den var i fint skick o kostade ju 3500 ny..

Undra vad man ska ha för vagn sen till Tim, räknar med att byta syskonvagnen till en singelvagn i juni nästa år, noel lär ju inte vilja åka då, o då räcker det troligen med en ståbräda.. Men det blir nog en Teutonia till Tim sen. En sån vi ville haft nu, innan vi insåg att det var ett MÅSTE med syskonvagn..

Idag ska jag beställa Tims- MOLO-overall, såå fin e den.. Tror jag ska ha mössa+vantar åxå.
Noel o Melwin ska få nya höst/vinter-kläder nästa månad, dom ska få var sin snygg jacka och kängor, mössor + fingervantar. Så nu e jag på jakt efter snygga jackor till killarna, gärna likadana o dom får kosta max 500 spänn stk. Undra om jag ska köpa MOLO till dom åxå eller om jag kan hitta nån annan snygg modell..

Här e overålen Tim ska få...

Klicka för att stänga fönster


Fin va?? Kommer bli såå fin till hans mörka färger.. :-)

Men jag tror det får bli en vit mössa o vita vantar och vita tossor...

  lotta  

den är jättefin!

Datum: 2009-09-08 / Tid: 19:59:05
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/
  lotta  

den är jättefin!

Datum: 2009-09-08 / Tid: 19:59:45
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?