Torsda..

Veckorna går alldeles fööör fort.. Snart e det helg igen..
Jag o Noel njuter just nu av lugnet, Tim sover gott och snart ska jag sätta fart här hemma..
Hinner troligen inte med så mkt idag men man kan ju alltid börja, tänkte ta köket idag, skåpsluckor och kylen, sen sortera lite i skåpen, det behövs, måste ta golven åxå, det ligger äckliga långben överallt.. hatar dom.. Och efter allt röjjande i garderoberna blir det skit på golven..
Jag ska åxå hänga upp nya gardiner i köket, panellängder tänkte jag..
Roliga planer jag har för dagen va? Men sen ska vi ta bussen till staden och där ska vi träffa anki o fika.. Alltid kul o umgås lite o man får passa på innan hon flyttar till Oslo..

Igår gjorde vi inte så mkt på  förmiddagen, vi gick i myskläder länge.. tills Andreá kom med sina barn :-) Vi fikade lite o sen promenerade vi till lekplatsen.. Där lekte barnen bra tills Noel somnade i gungan.. Såå kul.. om jag hade haft kameran med mig hade jag fotat honom.. Stackaren var supertrött..  hur man nu kan somna i en gunga medans mamma puttar på..
Kl 16.1o gick vi hemmåt och efter ett tag kom barnvakten Jenny hit och var med oss hela kvällen, jag gick igenom vart alla saker finns så nu kan hon det och på lördag ska hon passa barnen medans vi e på Liseberg o leker.. :-)

Jenny hjälpte mig med kvällsrutinerna o nattade barnen, jätteduktig e hon, känns skönt att hon kan sin sak, så jag tror detta kommer gå galant.. Sen läste hon saga för Melwin o han somnade gott..
Efter det körde Gabriel hem henne.

O så skulle vi sätta in vår nya diskmaskin, men det gick inte tyvärr, det var en liten sak som inte passade så idag ska Gabriel fixa en ny sån (vetintevaddethetersak)
Så kvällen slutade med att jag o Gabriel stod o diskade länge.. Jag hatar disk.. tur att vi har en supermaskin som SKA kopplas in idag..
Den gamla ska till tippen, den e kass..

O så missade vi TrueBlood igår åxå, attans... MEN det går att se på WebbTv så idag ska vi kolla det 2:a avsnittet på datan..


Ne inte mkt att skriva alls.. Jag ska ta hjälp av en tjej som heter Sandra med min bloggdesign så den kommer bli perfekt..  :-)


Tim ligger på mage o gör allt för att hålla upp huvudet..












Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?