Trött ida...

Fyyy, inatt har jag inte sovit många timmar, tim hade bestämt sig för en vaken natt o jag var inte lika glad över det som han var..
MEN tillslut fick jag han till att somna på min mage och sen har vi sovit så tills nu kl 8 då Noel vaknade.. det e jag som har lite ont i kroppen bara för att jag legat så konstigt..
Så denna dagen kommer garanterat bli trög, ingen ork alls har jag..

Igår hade vi en lugn o skön hemmakväll, vi åt middag sen slängde vi oss på soffan hela familjen, jag somnade till med Tim på magen men bara för en halvtimme ca..
Nu börjar äntligen lite bra TV åxå..

Har lite bilder åxå..

Dreggelnisse..



Glader..

  Jaqueline  

vad fina dom är! Det är helt galet!!



Jag längtar också efter Idol nu! Michael jobbar ju natt denna veckan, så jag har hela sofforna för mig själv, med massa godis och mys med surLiam! =)

Underbart när man får ha egna myskvällar med lilleman!

Datum: 2009-09-08 / Tid: 12:43:38
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?