Uppdatering..

Fy på mig, nu var det längesen jag var inne o skrev... Men jag ska försöka komma ikapp idag...

Vi kan ju börja från början...

I fredags.... Gabriel kom hem vid 12-tiden, vi åkte in till stan o handlade inför kvällens middag..
Vi var på hajen, sen systemet och sen gjorde vi några småärenden åxå..
Vi var allafall sena hem, när vi kom hem gjorde jag desserten direkt, in med tårtn i frysen och gjorde hallonsås..
När jag var klar satte Gabriel igång, jag dukade o fixade lite, kl 18 kom gästerna Andrea, Jonas, Ebba o Filippa..
Vi började med att ge barnen pizza, det var populärt och dom åt framför tv,n. Dom satt allafall en liten stund innan dom började härja omkring..
Filippa hade med sig disneyfilmer som Melwin älskde, PeterPan, Robinhood och Pinoccio..
Vi fick en jättefin blomma och en Chokldkartong, mumms.. Tusen Tack igen...
Vi käkade 3-rätters här, vi hade Bruschetta till förrätt och Fläskfilé potatisgratäng med murkelsås, rödvinssky och sparris o grillad tomat till huvudrätt sen var det kall osttårta m hallonsås till dessert, vi drack lite rött vin och bailys till kaffet.. Lyckad kväll... Barnen hade kul åxå, lekte o höll igång..
Sen när dom åkt hem la ja o Gabriel oss o glodde WebbTv i sängen... Till halv två på natten..

I Lördags... gick jag upp o satte igång med ett berg av disk... Sen hade vi en ganska så slapp förmiddg med frukost o tv.. Senare gick vi ut i trädgården o fixade, klippte gräset o krattade mängder me gräs... Fint blev det allafall..
Efter det åkte vi in till stan, körde omkring lite o sen beställde vi pizza.. köpte lördagsgodis o sen hem igen... Vi hde en mysig kväll med film o tv-tittande..

I går.. vaknade jag 11, hade haft en ganska jobbig natt med Tim, han åt mängder o var vaken en hel del.. När jag vaknade ville Gabriel åka en runda.. Det gjorde vi, först blev det frukost..
Vi åkte in till Elgiganten, där köpte vi en ny kamera, sen märkte vi att diskmaskinen var på kmpanj och 800 kr billigare än när vi köpte den för 1 vecka sen.. vi fick pengar tillbaka :-)
Efter det var jag inne en snabbis på Ö&B sen åkte vi till Falkenberg... Ner till Skrea där Gabriel bygger ett hus, skitfin utsikt, lite avis e ja på bygget.
Där hämtade vi en skruvdragare o sen åkte vi hemmåt, stannade till på en lopp-marknad o där fyndade vi 4 fina ljusstakar o 4 böcker till Melwin..
Väl hemma igen satte vi fart med stugan, röjde ut allt därinne o fick skruvat ihop sängen, nu e det bara städning o inredning kvar, ska jag fixa nästa helg, nu har vi ett lass som ska köras till tippen denna veckan åxå..
Sen kom Annika o Johan hit... TACK snälla Johan som fixade min dator, nu funkar både msn och internet, nu slipper jag sno Gabriels dator varje dag..
Vi drack lite kaffe o tjatade lite..

Tyvärr har jag inte många foton från denna helgen, men igår tog jag några med nya kameran..



Noel, tjuven har Tims napp i munnen..



Trötter..



Ja vill åxå hjälpa till..



Anki...



Tim trivs...



Melwin gillar Johan... Ska sitta typ på honom...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?