Igår och idá...

Blev inget mer bloggande igår, vid lunchtid kom Andréa o barnen. Barnen lekte ute o vi satt på verandan o tjötade, sen lagade vi lunch, kött o grönsaks-soppa m varma baguetter till, var riktigt gott.
Efter det gick vi ut igen o fikade o satt ute länge. Barnen älskar att springa ute o leka så dom var ute i stort sett hela dagen :-)
Eva o Lasse (Andréas föräldrar) var snälla att handla åt oss o kom hit med det.. Så till middag blev det torskfilé i foliepaket m potatis o sallad... Supergott blev det...
Middagen blev rätt sen eftersom det var sen lunch och fika efter det så vi åt väl vid 19.3o..
Efter maten körde Andréa hem Filippa o jag la mina barn o fixade köket o satte på kaffe, sen kom Andréa tillbaka o vi kollade på en tjejj.film. Kommer inte ihåg vad den hette nu, men den var rolig o bra..
Andréa åkte hem efter filmen o jag satte mig vid datan lite o sen la jag mig, barnen har sovit gott hela natten o efter jag gett Tim välling kl 5.3o somnade vi om och vaknade 8.3o.. HÄRLIGT!!
Melwin bar med sig Tim ut i vardagsrummet o jag låg kvar en stund i sängen medans barnen lekte på golvet :-)

Nu äter barnen frukost, Tim har somnat igen o jag sitter här...

Idag har vi inga direkta planer, vi ska väl vara ute, blir det mest hela dagarna nu när det e så himla skönt ute, barnen blir riktigt trötta av all frisk luft o somnar gott på kvällarna..
Har ett par saker inne att fixa med åxå, men det blir mest utelek idag.. Barnen leker mkt i sin halv-klara koja, den kommer nog bli väldigt poppis...

Har lite bilder från igår, som vanligt e jag duktig på att glömma ta fram kameran... Men det blev någr få kort tagna...


Ebbisen go o glá..



När vi e utanför huset duger paraplysulkyn fint att sitta i för Timpa...



Så här satt Ebba o Timpa läänge o lekte, musiken var på så det var dans o bus i Noels rum...



Ebba...



Prinsen var trött efter utelek o klättrande i träden igår, här myser han me musen...




Det var allt för nu...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?