Nya favoriter...

Denna chokladen är himmelskt god... Det går knappt beskriva man måste nog smaka för att förstå.. (o jag som inte vågat testa innan för det lät konstigt att ha havssalt i choklad)
En ny STOR- favorit för mig som är helt chokladtokig...




Denna glassen köpte jag igår ohhhh SÅ god den var.... TESTA!!


  Karolina  

Hmmm, ser smaskigt ut. Fåt jag ta och testa någon dag.

Maja tackar så mycket för grattulationerna.

Det var en väldigt nöjd men helt slutkörd tjej här i helgen. Besök av både mamma och pappa med man och fru.

Och så har hon fått en cykel i present. Hon är så lycklig. Det bara lyser om henne när hon kör upp och ner i backen utanför tomten. Lite läskigt är det men hon är så stolt att hon kan cykla på den.



Massor av kramar till er.

Datum: 2010-04-26 / Tid: 16:08:27
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?