Torsdá...

Ja då var torsdagen här och mannen e iväg igen :-(
Men jag ska ju ha övernattningsgäster.... Det ska bli riktigt kul, vi ska käka taccos (Melwin har fått bestämma) o ha myskväll me barnen sen när dom lagt sig e det AVATAR som gäller... ohhh den e såå bra!!

Igår tog jag o de små bussen till staden...
Där mötte vi upp Andréa o Ebbisen, vi gick till Herbert´s o dit kom även Sandra me sin lille Eddie, senare kom även Johan o Anki o käkade lunch!! Vi fick göra långbord för att få plats me alla... :-)
Sen gick vi på stan, shoppade lite till lilleman, hittade ett par jättefina bodysar, sockar o en Pippi-tröja.. Själv köpte jag 2 toppar, jätte-sköna!!

Andréa åkte hemmåt vid 15.3o så jag o Sandra fortsatte kika runt..
Gick in på Indoor o kunde nog köpt massor där men jag struntade i det även fast jag såå gärna ville ha Nova-Star- mössor till barnen men det skulle bli sååå dyrt...

Vi avsluta shoppingrundan med ytterligare en kaffe på Herbert´s då det regnade alldeles för mkt ute...
Gabriel o Melwin hämtade oss där..
Vi körde o handlade lite sen hem, då var kl redan 18.3o, gjorde varma mackor o åt sen skulle barnen i säng!!

Sen la ja mig på soffan o kollade på BÄSTA Andra Avenyn o True Blood!

Efter det la vi oss o som jag har sovit inatt, som en prinsessa, INGET har stört mig...

Nu idag har jag städat o fixat, har precis sålt vagnen :-) Den var faktiskt i jättefint skick, den var typ NY..
O hon försökte pruta men det gick jag INTE med på.. ha ha ibland kan jag...
Noel o Tim sover nu så här e lugnt o skönt... Passar på att sitta här i lugn o ro blir nog inte så mkt sen nu när Andréa o barnen kommer..

Imorrn ska vi hämta den nya vagnen :-D Ringde o sa att vi ville ha den nyss, ska bli spännande OCH skönt med mer plats i bilen ...
Nu har jag sålt skötbordet, bilbarnstolen och vagnen, känns bra att allt gick så himla lätt...

Ne va ska man göra... något att äta kanske inte vore fel...
Ska bjussa på bilder idag mé...

Tim igår på Herbert´s



O Sandras lille  söte Eddie..



Timpa önskar alla en Happy dag...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?