Kameran krånglar...

Så jag ska lägga in bilderna jag tagit på Tims rum imorgon istället.. Det blev kanon-fint, och idag har jag handlat lite fina saker att pryda rummet med, men fortfarande saknas en matta, en hylla och en lampa...
Sen antar jag att det e klart och då kan vi påbörja nästa projekt.. :-)

Skulle köpt bokstäver på Village idag men då var just T slut i hela Village-kedjan :-( Och dom kommer inte förrän i November så jag får så vackert vänta och sen gå in dit så fort det blir November o köpa dom..
Sen besökte vi Tullhuset, ohhh jag vill ha hela affären... MEN där hittade jag iallafall lite piratgrejjer, en mätsticka att hänga på väggen, en fotoram, 2 st bokstöd, en korthållare och 2 st hängande pirater på spiral.. Jätte-fina.. Det var även Rea på dom grejjerna så istället för 550 kr betalade jag 205:-...  :-D Ibland ska man ha TUR...

Annars har jag hållt på för fullt idag, började dagen med att städa o fixa här lite, sen kl 11.15 kom mamma o hämtade oss o vi åkte till stan, handlade lite kläder till Melwin 2 par nya jeans och 2 tröjor från H&M, han var jättenöjd för tröjorna valde han alldeles själv, sen fikade vi och efter det gick vi i några affärer till, sen hamnade vi på Blomsterlandet o där hittade jag en väggampel till Tims rum och köpte en murgröna som ska hänga där i, sebn var klockan dags för att möta mannen o barnen i stan för att gå till Doktorn, Tim fick en remiss utan problem till Öron Näsa Hals för att FÖRHOPPNINGSVIS få en operationstid o få rör.. Melwin klagade på ont i öronen så han fick kollat öronen på samma gång. Jajjemen, Öroninflammation hade han... :-(  Ingen behandling nu direkt, men blir det värre i helgen ska vi åka in med han o få Antibiotika, men jag hoppas vi fixar det med smärtstillande.. Så han får stanna hemma från dagis imorrn igen, Han vill verkligen inte det..

Efter det var det möte på jobbet och lite "fest" Vi blev bjudna på supergod smörgåstårta och efter det fika o kaffe, jag blev kvar ända tills klockan var 18.45.. Trevligt var det :-)
Mannen plockade upp mig o vi åkte direkt hem o la Tim dom andra fick sitta uppe en stund o måla i sina nya målarböcker som Gabriel hade köpt på Hajen.. Sen var även dom i säng runt 20- tiden och nu har jag kollat på Välkommen hem, det var riktigt bra på 3:an, sen efter det mina favvosar i Sveriges Fulaste Hem, Simon o Thomas..

Nu ska jag nog lägga mig så man e pigg imorrn på Kräftskivan, tyvärr så faller fler o fler bort och nu e vi bara 11 vuxna tror jag, lite sjukdomar o annat som kommit ivägen, tråkigt men så e de ju..
MEN vi ska ha roligt ändå..

Har ju en del bilder som sagt MEN jäkla kamera... :-(

Gonatt...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?