Ring...

Jag har drömt ett tag, jag vill gärna ha en ny ring, och kanske ta bort förlovningsringen så igår var vi runt o kollade på olika alternativ... :-)

OCH bestämde mig för att lämna in min förlovningsring och sätta diamanter i den, har fått prisuppgifter + att jag vägde lite guld som jag tänkte lämna in, så nu ska jag bara bestämma mig..

som den till vänster... :-) Blev riktigt snyggt ihop med 
min vigselring... :-)



Så när jag väl bestämt mig tar dom båda mina ringar och putsar o polerar dom så kommer dom tillbaka som nya.... OCH det bästa av allt är att ringen är min RIKTIGA förlovningsring fortfarande, bara aningen snyggare... :-)
  lina  

verkligen jättefint och att du kan behålla din riktiga förlovningsring är ju verkligen kanon, det vill man ju göra :) Ska kolla lite på datum i helgen, har fixat "varmvatten" nu. Haha

Kram min fina vän!

Datum: 2010-08-14 / Tid: 08:34:43
URL/Blogg: http://pipzie.wordpress.com



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?