Staden idá

Det blir det, ska åka in redan vid 10 tiden så jag hinner klippa mig innan barnen ska hämtas 12.3o. Sen hoppas jag hinna med att kika in på tullhuset åxå o se om hon plockat fram bokstäverna ännu.
Det känns himla skönt att barnen äter varje dag på dagis innan man hämtar dom, då slipper man tänka på att dom måste hem o få mat i magen direkt, men vi tänkte åka o fika efter dagis idag, det har jag lovat så det får bli en tur till Herbert´s.

Det går bättre på dagis nu föresten, Noel e lite lesen just när vi lämnar honom men sen går det bra hela dagarna och det känns skönt, det har vart jobbigt o veta att han gått och gråtit och ropat efter mamma o pappa  innan, men nu e han glad hela tiden. DÅ känns det mkt bättre att lämna honom..

Andra saker jag MÅSTE fixa denna veckan är
* Ny bikini - till våran spa-helg
*En klänning- till våran spa-helg man måste ju ha något snyggt när man går på restaurangen med              mannen.
*Present till mannen, VAD ska jag ge han i 2:årig bröllopspresent, jag har idetorka..
*Beställa vinteroverål till Tim- Blir nog en MOLO..
*Städa o Tvätta tills barnvakterna ska bo här :-)

Ja säkert mkt annat åxå..


SÅ nu ska jag surfa runt o kolla lite på presenter, varför e det alltid så svårt, jag vill inte ge det gamla vanliga, parfym eller kläder, jag vill ge något fint.. Får se vad jag hittar, TIPS välkomnas STORT..

Ha en fin dag alla..
  Sandra  

Åh jag måste oxå köpa vinteroverall till Eddie...Molo säger du..funderade på en polarn och pyret ja...behöver råd? Va säger en erfaren 3 barns mor?? =)Vi hade ju en flecce Molo förra vintern till honom, super nöjd med den! Varm o skön..men nu behöver han ju helt plötsligt en riktigt! Ångest över all dessa inköp för vintern!

Datum: 2010-08-31 / Tid: 11:36:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?