Staden...

Har vart i staden o fixat, vart på Bolaget o handlat lite gott till kräftorna och överaskade mannen med en Whisky, har ingen aning om den e god eller ej men men, han blev glad..

Har även shoppat lite till mig själv :-) En tunika och ett par leggings, första gången på väldigt LÄNGE som jag hittade massor på H&M som jag skulle vilja ha..
Får se om jag går dit igen...

Melwin han fick en bil inne på BR, en som man kan bygga om till Robot..

Så nu har han fått sitt och Noel fick lite kläder och en grej för 2 veckor sen så nu e dom glada o nöjda.

Jag ska hoppa in i duschen så håret hinner torka så jag kanske kan locka det idag, har lånat en superbra locktång av Anki, håret blir som ett stort burr, men de e lite häftigt, får se vad jag har tid till senare..

Ne, jag får helt enkelt berätta mer om vår kväll imorgon...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?