en sovdag..

har jag verkligen haft idag, när jag kom hem ifrån jobbet så åt jag frukost o sen la jag mig på soffan med Gabriel o somnade o vaknade igen 15.3o..

Då var det dags att skynda sig o ta på sig kläder o åka till staden....
vi gick snabbt in på OnOff o kollade o sen åkte vi o hämtade barnen på dagis..
Efter det hade jag tid på MVC så Gabriel körde dit mig o jag fick ett recept på en hormonspiral som jag tänkte testa nu, hoppas den funkar o hoppas inte att det gör allt för ont att sätta in den..
Den håller i 5 år, o vill man ta ut den innan e det inga problem, så jag hoppas nu att min kropp + den går bra ihop :-)

Efter det åkte vi hemmåt, la en väldigt trött Tim en stund o kollade på julkalendern tillsammans med barnen, den känns rätt ok i år, den kan nog bli rolig..
Efter det åt vi sen middag o sen var det snart dax att bege sig till jobbet igen... Så egentligen har det vart en ganska så händelselös dag, har inte gjort så mkt mer än sovit gott...

Nu sitter jag här på jobbet o har kollat igenom lite foton igen, ska ta tag i detta nu o beställa hem varje månad o fixa iordning barnens album..
MÅSTE det... får dåligt samvete när man ser hur mkt man inte har gjort så de e bara att ta sig i kragen o fixa till det...

Har även hunnit se lite på Webb-tv o nu ska ja glo igenom kanalerna o se om det e nåt att se på inatt, har ju en hel del timmar kvar här..
På fredag kommer familjen Hedström hem till oss o vi ska äta lite gott o dricka lite vin o ha trevligt hela kvällen, ska bli väldigt mysigt... SOM jag har saknat min goa vän... Anna o jag var ALLTID ihop förr typ "fastlimmade" o så har vi inte haft så jättebra kontakt nu på några år, men nu känns det toppenbra igen, o det e så jäkla kul för det har alltid kännts som ett stort hål i mitt hjärta när vi inte sågs mer..
Det e svårt o "tappa" en bra vän, en vän som dessutom vet allt om en o känner en till 100%...
Så jag e glad att vi äntligen hittat tillbaka till varandra igen... :-)

ja ja, ett riktigt tråkinlägg från mig idag, imorrn ska jag först sova o sen ska ja in till vårdcentralen o träffa en läkare så jag kan få recept på mina panocod därifrån nu när jag inte får från MVC längre...


ha de gott alla ni...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?