Goingar....

Melwin e lite småkär, men han erkänner inte, han blir galen... Men varenda gång man nämner Nellie, blir han generad o lyser som en SOL...

Innan idag var vi hos Anna som fyllde år igår, (för nu e de ju den 30:e) Vi fikade o tjötade o hade det trevligt, barnen dom lekte o hade hade skoj för sig, Timpa var hemma hos mamma eftersom han skulle sova 30 minuter efter vi åkte... Lika bra o va hemma o sova i sin säng tycker jag..

Så Anna körde in mig till jobbet vid 20.3o o Gabriel stannade o fixade lite med Hemsedalsresan...







Melwin han var hos Frisören igår, han ville inte klippa av sig håret, så dom tog ett par cm och gjorde en frisyr av den långa kalufsen istället, syns dock inte så bra nu när han haft mössa på sig...
Han sa till frisören innan han klippte sig igår: Jag gillar mig som jag ser ut nu....
Det tycker ja e kul, att han vet själv hur han vill se ut, så han har bestämt själv hur frisyren ska va.. OCH det blev jättefiint...
Noel... Han vägrade att ens sätta sig i stolen, han har aldrig vart hos frisören så hur sjutton ska vi kunna få honom att klippa sig... Blir inte lätt för en envisare unge får man leta efter, envis men go..

Noel får mamma ta en bild? Då gör han såhär.. APAN... kolla in den hopplösa kalufsen..







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?