Tråk-dag...

Eller jag har vart ganska så trött, somnade inte förrän vid 2 säkert närmre halv 3 inatt, kunde inte somna, asjobbigt, låg o spelade spel istället..
Sen ringde klockan 07 igen o då tror jag att jag snozade säkert 3 gånger innan jag orkade gå upp ur sängen...

Sen har jag legat på soffan ett bra tag o nu e jag igång, gjorde lite här hemma o sen satte jag mig här, ska snart ta tag i skaer för barnen ska hämtas 12.3o idag o då e det skönt o ha det mesta gjort faktiskt..
Vi har inga planer alls idag, man lär ju inte gå ut o leka i denna kylan, men imorrn ska det ju komma en massa, massa snö... Hoppas det blir så med o att det får ligga kvar till julafton..

9 dagar kvar till julafton, helt sjukt vad tiden gått undan, vad har man gjort av den, inte fixat inför julafton iallafall, ska ta tag i julklappsköpen snart...

Sitter o kollar igenom gamla videofilmer på barnen, alltid lika skoj o se på... Men nu ska jag sluta o sitta här o få nåt gjort..

Ha en trevlig kall onsdag...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?