tråkiga jag

glömde kameran hemma :-( FAN... Jag som tog en massa bilder när vi gjorde pepparkakshuset, ja ja kanske hinner lägga in dom på morgonen idag...

har suttit o försökt lära mig iPad o det e egentligen inte så svårt, men ibland önskar jag att ja var lite mer haj på engelskan...
Ibland hittar man inte ordets betydelse helt enkelt o det kan va lite jobbigt..

nja, har inte hänt så hemskt mkt just nu, sitter o glor på Robinson reprisen o sen har jag en skvallertidning o läsa :-) Ska även skriva lönelista o fixa lite..
imorrn hoppas jag att jag somnar direkt o sover några timmar, sen ska jag städa upp hemmet lite o efter det e det dags för utvecklingssamtal med Melwin o sen ska barnen bada med mormorn, jag ska hänga med men sitta uppe o titta på, har min roliga vecka o då vill ja inte hoppa i badet.. ABSOLUT inte... Mamma var snäll o badar med barnen iallafall o dom blev så himla glada...

ne, nu ska ja glo tv, tycker jag har kollat allt som går att se å datan nu så ja e lite trött på den...

gonatt alla....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?