AVATAR....

Ja igår var vi ju som sagt på bio, det var helt underbart att komma iväg o bara vara..
OCH vilken film vi fick se.... Jag kan inte sluta tänka på filmen, jag o Gabriel tyckte att den var helt suverän, alla färger o effekter var helt otroliga..  Längesen man fick såå många intryck...

ALLA som kan SKA se den på bio, och såklart med 3D glajjerna på... Det var som att man var ett med filmen... Man förstår att det är Världens dyraste film genom tiderna den är välarbetad och den tog enormt lång tid att göra..
JAG SKULLE VILJA VA EN AVATAR - LÄTT... (skämt o sido... se den om ni inte redan gjort det)







Idag e vi lite krassliga här, hatar när man känner att man e på väg o bli dålig, lika bra att de kommer nu så vi slipper ha det på semestern..
Gabriel var redan igår dålig på kvällen när jag la mig brevid honom så kändes det som han hade minst 40 grader feber, han kokade nästan... fyyy... Men jag bev gla jag som alltid e så frusen...
Idag e han o jobbar, vilket jag inte tycker om, hoppas han kommer hem snart annars får jag ringa o tvinga hem honom..
Barnen har som vanligt överflödigt med energi så sen ska dom gå ut lite i snön, det bara vräker ner idag IGEN... Nu vill jag inte ha mer snö det e liksom nog...

Näe dags att slita sig från soffan, men de e ju så gött o ligga här under filten o slippa göra nåt...

Ha en fin dag alla...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?