Funderar-Dag...

Har jag haft idag, gått o tänkt o tänkt o tänkt... Nu har jag tänkt klart o e färdig med det för denna gången...

jag ska snart duscha o göra mig klar för en bio-kväll med min LOVE... ha ha det var längesen vi gick på bio, känns underbart att få komma iväg o bara mysa kolla på en hel film utan att behöva resa sig upp 2o gånger o käka en massa godis...
Vi ska se Avatar, hoppas den e så bra som alla säger..

Idag har jag dammat o dammsugat tvättat 2 maskiner, nu ska jag vara duktig med tvätten, mamma har tvättat ALL min tvätt, helt underbart o ha en tom tvättstuga..
till lunch idag åt vi rester från igår, spagetti o köttfärsås... det var lika gott idag..
Barnen har vart inne idag o trots det väldigt lugna, dom behövde en lugn dag näsorna rinner lite så det var nog bra o vara hemma o ta det lugnt..
Noel ligger just nu o sover på soffan o Melwin sitter mittemot mig o målar i sin dinosauriebok o tim sover i sovrummet...
Luugnt e det o sååå skönt...

Tänkte egentligen inte skriva så mkt men jag har lite bilder från Melwins skidåkning o lägga in...

Har man fått nya skidor o pjäxor i present måste man ju provåka..



ha ha ha va bara tvungen att lägga in denna... nöden har ingen lag...



en lagom backe vi har... går ganska fort ändå...



  Anna  

Vilka underbara bilder!!!

Datum: 2010-02-23 / Tid: 20:32:29
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?