irriterad...

Medans jag sitter här o e jäkligt irriterad för att min farm håller på att dö så får jag väl blogga lite...

kl 07 ville mina barn gå upp idag, de va bara att finna sig i det o nu e båda 2 trötta igen.. :-)
Inatt ska jag jobba, de va ett tag sen nu.. Ska försöka sova lite i eftermiddag, annars så har jag inga problem med att vara vaken en natt så bara det inte är flera på rad.. Idag och imorrn e Melwin på dagis o då blir det ju lite lugnare här hemma, Noel o Tim har inte samma tempo..
Mamma skulle ringa idag o säga när hon kommer o så, ska bli skoj.. Extra kul att det är när Melwin fyller år åxå... O så kommer vi nog hinna med ett besök i simhallen.

Själv funderar jag på att dra till staden... Vet inte men kanske blir det så, igår röjde jag hela dan o det blev jättebra... Fått ordning i klädkammaren sorterat barnkläder o flyttat in den stora byrån från Noels rum in till vår klädkammare, kastat 2 stora svarta sopsäckar o så fick Gabriel skruvat upp 2 hyllor... Fick åxå möblerat om i köks-skåpen, nu e det ordning o reda där med.. Ja var helt slut i kroppen igår, ryggen värkte o jag hade lyckats få små sår på händerna och nån på tån.. ha ha så e det när man kånkar runt med stora möbler..

Ikväll ska jag ringa runt till Melwins kompisar o höra om söndag, eftersom det blev knas med inbjudningarna..  ja ja.. Telefon-bestämma brukar gå bra det med..

OHHHH..... Snart blir det Hemsedal med Lina, Andreas o barnen som jag längtar... Natten till 3:e Mars drar vi iväg, kommer försöka sträck-köra så mkt so möjligt. Så när vi kommer fram får jag o Lina ta barnen o hitta på nåt skoj i backen, så gubbarna får sova lite... Det är mindre än en månad kvar, känns konstigt att tiden gått så fort...
Kommer bli en kanonvecka där uppe o jag ser fram emot att få åka lite skidor... 

Jo på torsdag ska jag träffa den bästa läkaren... Noel ska undersökas ordentligt nu så jag hoppas vi snabbt får ordning på detta nu. Har alla 3 barn på torsdag men det får ordna sig, Gabriel ska iväg till Sthlm till Karolinska.. 

Hade en del bra bilder på kameran så jag tänkte lägga upp några... 




 





  Sandra  

Vad har ni för gåstol till Tim och var har ni köpt den? Tänkte köpa en till Eddie men när jag sökt på nätet så e det bara massa snack om vilka som INTE är godkända!

Datum: 2010-02-09 / Tid: 10:22:38
URL/Blogg:
  Johanna  

Vi har en från babyhuset och märket är Cresent den kostar 699..Jag tyckte från början att den var aldeles för låg, att benen liksom e böjda redan men antagligen ska det vara så nu. Och nu går Tim jättebra i sin han sträcker på sig och går i den.. Så nu känner jag mig mer nöjd.

Datum: 2010-02-09 / Tid: 18:56:34
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?