Onsdá

SNÖKAOS!!! Men det e såå fint ute, hoppas detta kommer varje år, men det e väl ett önsketänkande.. Detta e verkligen mycket mycket bättre än de grå, regninga o blåsiga vintrar vi e vana vid..
Idag ligger det mängder med snö på träden o solen skiner, helt underbart..

En bild från trädgården nu för ca 1 timme sen...



Ja imorse vaknade vi kl 06 av att Noel lägger en spya, i vårt rum, sen fortsätter han o spyr en gång till i hallen, TUR att Gabriel var hemma för jag höll själv på att kräkas... Han städade och tvättade av Noel, ibland skämms jag för att jag inte kan ta snt lika bra, men e de bara jag hemma måste jag ju, även fast jag kräks lika mycket själv av det. Blääää..
Vi visste inte vad dett var, magsjuka?? Neeeeeeeeeeeej.. Allafall fick jag ringa och säga att Melwin blir hemma från dagis.. fallifall..

Nu har Noel fortfarande inte kräkts idag så det kanske bara var en gång... Hoppas!!
Ingen annan mår illa eller så heller... Skönt "peppar peppar"

Vi har haft en mysig morgon, slappat i soffan och ätit frukost framför Tv´n allihop.. Noel har hunnit dricka 3 faskor välling, han behöver väl det antar jag.. 

Gabriel e iväg och fixar lite sen kommer han hem o hämtar oss, har lite småsaker att fixa o eftersom Noel busar o leker så har vi antagit att han e Ok, väntar några timmar till.. 

Tänkte för ovanlighetens skull bjuda på lite bilder... 

Stolt Noel som precis fått sin nya säng...



Tim e inte lätt att fota, han gillar inte blixten, ögonen blir STOOORA... ha ha




Neeeeej.. nu krånglar uppladdningen.... ja ja får lägga in fler senare... :-)

 



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?