snö, snö o ännu mer snö...

Nu e det mycket snö här... Men det e såklart kul åxå, barnen älskar det o Melwin han kan åka på sina nya skidor i backen som vi har här... gå upp åka ner, det tar på krafterna men kul e det, har lite foton att visa senare...

Igår skulle mamma åkt hem men det var sån snöstorm så det gick inte hon fick inte ens ut bilen så det blev en dag extra, nu åkte hon precis o nu hoppas vi o håller tummarna för att vägen till Hemsedal e ok och att det inte händer nåt...
Så igår hyrde vi film o käkade gott, Johan kom hit o gjorde oss sällskap då Helena e på BB ännu med lilla dottern... Ohh vad jag vill träffa dom nu..

Helgen här har annars vart lugn vi har tillbringat många timmar med att skotta snö, men de e rätt gott de åxå, man känner i armarna tt man inte legat på latsidan nu allafall.. På måndag börjar min träning, varje morgon ska jag promenera med barnen, hoppas att det går... Känner att de e dags nu o komma i form, inte för att ja e överviktig men lite mer muskler på kroppen skulle inte skada, få bättre kondis o orka mera, tror de e bra för både mig o barnen..
Skulle behöva ett Wii- fit nu med...

Ne nu ska jag förbereda mig för en utflykt till pulkabacken, vi drar till Lin o Andreas så de blir många brn o säker mkt dragande upp o ner... Men det ska bli jäkligt kul...

Uppdaterar säkert senare med bilder...

Wiiii snart ska vi till Hemsedal o åka skidor 2 veckor o 2 dagar kvar.... Ska bli sååå KUL ska ringa o hör om skidor nu...

Ha en underbar dag i detta fina väder vi har ...

 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?