Ny bloggdesign...

Japp idag ska jag kolla runt efter en ny design till boggen, e trött på denna redan... Den känns liksom för smal, jag vill ha den lite bredare..

Nu ska jag välja en som jag kan tänkas trivas med länge nu... Men man tröttnar efter ett tag o vill förnya.. Synd att jag inte e så haj på det själv...

Här e det lugnt än så länge idag, ska snart lägga in turbon o röjja här, fasen vad jag e TRÖTT på detta städande, röjjande, tvättande o allt som e omkring hela tiden varje dag.. blääääääää...

Gabriel har en miljard kontorsgrejjjer så prio 1 är att fixa förvaring till allt det, så IKEA i helgen JA TACK!! Tanken är att få in 2 st bokhyllor i stora Garderoben och på så vis fått sorterat upp ala papper i olika mappar o pärmar..  Nere i friggeboden ska vi sätta upp 2 simpla bokhyllor till alla verktyg som ligger här överallt... Lägga in en billig plastmatta o försöka fått iordning ett förråd där nere.. MED ORDNING O REDA!!!
Jag skulle helst vilja börja nu men de e inte så lätt, men 3 barn o massa andra saker på schemat...

Idag ska jag iallafall få ner 1 spjälis, o förbereda för Noels nya säng.. :-) En minnes hylla på Noels rum ska skruvas upp så jag kan sätta hans "minnesgrejjer" där på... En likadan ska Tim sedan få...

Phuuu vad jag önskar att jag hade superkrafter ibland, mycket man vill, mindre man kan hinna med att göra....


Men jag vill jag vill jag vill......

Igår hade vi en trevlig dag hemma hos Andreá o hennes familj, vi blev bjudna på jättegod lunch och fika... Barnen lekte bra även fast filippa var gipsad så hade hon fått in en bra teknik, hasasigpårumpan-tekniken... :-)

Gabriel hämtade barnen där kl 17 o jag o Andreá åkte på ljusparty hemma hos Marie, Ankis (svärmor), det var jättetrevligt o vi stannade i 3 timmar.. Lite ljus köpte vi åxå, man kan ju inte motstå....
Kl 22 var jag hemma igen, satte mig då med gitarren o spelade lite Guitar Hero, de e riktigt skoj nu... Gabriel gjorde mig sällskap men la sig lite innan mig, jag kunde inte slita mig... Även fast jag fortfarande spelar på Easy, de e sjukt svårt ändå vissa låtar...

Ne nu ska jag lämna datan på brdet o sätta fart, jag ska ägna denna hegen till att fixa ordning o jag hoppas mannen e på samma tankar :-) Det måste fixas snart innan jag blir tokig..

Ikväll ska vi allafall ha myskväll med taccos o lite gott efter det, ett glas rött vore inte helt fel heller.. :-)

Ha en superhelg alla, vet inte om tiden räcker till åt mer bloggande nu, men jag ska försöka få in bilder allafall, de var ju en hel vecka sen sisst....




  Lisa  

Datum: 2010-01-29 / Tid: 20:54:05
URL/Blogg:
  Lisa  

Alltid lika kul med nya blogginlägg. Verkar så härligt med ett hus, vi flyttar till vårt fina innerstads ruckel-slott om några veckor.



Vilka härliga bamsingar till barn vi fått Isidor börjar närma sig 9,5 kg nu. Två fina välmåenda bjässar, Tim o Isidor.



Hälsa hela stora familjen.

Datum: 2010-01-29 / Tid: 20:59:15
URL/Blogg:
  lina  

tjohoo :) Jag har en design med twilight du kan ta..haha. Annars har jag tagit min från tescho hon har rätt fina. Andreas är ledig första och tredje helgen i februari. Spel(Sprit?)kväll? ;-)

Datum: 2010-01-30 / Tid: 09:35:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Johanna  

Heeeeeeeej Lisa!!!

Oh va kul me flytt, fr se hur ni har det till sommaren!!

ohh jag skulle så gärna vilja ha en bild på lillen.. Eller liten o liten dom e ju lika STORA :-)



Hälsa du med ha de gott kraam

Datum: 2010-02-02 / Tid: 13:37:30
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?