Lördag...

O idag sov jag till 12 för jag ville hinna ner till stranden med barnen i detta underbara väder..
Så 12,3o ca åkte vi ner, mamma var redan där så Gabriel fick köra mig o hjälpa mig att bära ner allt, sen åkte han hem igen, han får inte vara i solen på det viset ännu..
Barnen älskar verkligen stranden, dom njuter för fullt och har så himla kul, man blir lycklig av att sitta o titta på dom.. :-)

Vi fikade lite barnen badade mest hela tiden o efter en stund kom Andréa o Filippa..
Vi stannade till 16.3o o när vi kom hem hade Gabriel bjudit hem Jonas på mat.. Så det var nästan direkt mat o sikken god mat vi fick, Gabriel hade vart på Kvantum o handlat laxfilé o till det hade han gjort en sommar-potatissalad, till fisken hade han köpt en supergod räkröra åxå, riktigt mumsigt..

Efter maten satte jag in tim i duschen, den ungen tröttnar aldrig på vatten, han tycker det e lika kul hemma som på stranden.. Han satt där ett tag o dom stora barnen fick lördagsmysa inne i Melwins rum med godis o film..
Jag la mig sen på soffan o vilade innan det var dags att åka till jobbet, det var twilight på Tv 1000 så den satt vi o glodde på.. Lika bra -igen.. ;-)

Nu sitter man här.. Ska kolla igenom lite foton o så. Har inga nya på Melwin o Noel eftersom dom håller på o springer omkring hemma hela tiden.. Kameran har inte vart med på stranden dom senaste dagarna, tyvärr kan man kanske tycka, men jag e så himla rädd om den..

På tisdag ska mannen göra en ögonoperation, en laserbehandling så han ska slippa att ha glasögon sen, så denna veckan kommer jag ha en halvblind man hemma.. ha ah undrar hur det ska gå.. Men det kommer bli himla skönt för han o slippa ha glajjer hela tiden..
Så mamma ska ha barnen medans vi åker till Göteborg.. :-)

Vi ska även planera in en liten tripp ner till Skåne för att kolla på Stall Hercules o alla Tittis fina hästar.. Ska bli så himla skoj, Andréa o hennes familj ska hänga på. Vi e båda inne på o köpa häst nu :-) Mycket sånt prat om dagarna..
Det kommer bli en mysig dag med picknick o hoppas, hoppas man kan få chanen att provrida åxå..

Här kommer nårra bilder på Timpa, tänk att han snart e 1 år.. Vad har den tiden tagit vägen..

LÖRDAG VECKA 29 SKA VI HA KALAS FÖR HONOM OCH FELICIA, SÅ DÅ BLIR DET LITE SOM ÖPPET HUS HEMMA HOS OSS, ALLA SOM VILL ÄR VÄLKOMNA ATT FIRA VÅRA SMÅ FININGAR.. :-)


idag efter stranden





Såhär låg han o gosade med Jonas säkert en 20 minuter...




Lilla matmonstret...



Och duschmonstret...



Här e han i full fart frammåt..








  Lisa  

Tim är så fin! Tänk att han går omkring, han som just kom ut. Han ser ut att ha samma fina kroppskonstitution som Isidor, lika många fina lårveck. Ska bli kul att se er hela stora familjen. Kram.

Datum: 2010-07-04 / Tid: 00:34:01
URL/Blogg:
  Helena  

Han e så supersöt eran "lilla" Tim! Önskar han sig något speciellt i 1-års present?



Kram

Datum: 2010-07-05 / Tid: 17:58:45
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?