Lugnet före stormen...

Idag e min sissta lediga dag innan jag jobbar rätt mkt nu under 2 veckor frammåt..
Det ska bli ganska skoj ändå o få vara på DC o jobba lite...

Värmen här e hemsk idag.. (och igår) jag sitter allra helst i skuggan o struntar fullkomligt om jag blir brun eller ej... Jag e inget fan av denna hets värme alltså, hela familjen e slöa och barnen e svettiga konstant.. Man vet inte riktogt vart man ska ta vägen för här inne  e det lika varmt som de e uta.. phuuuu...
Varför kan det aldrig bli lite lagom, 20-25 grader e ok, då tycker jag de e skönt o vara ute o vara på stranden.. Nu vill jag vara hemma...
Allafall så händer här inte allt för mkt i värmen, barnen badar i poolen som tokar..

Ha en riktigt skön dag i värmen...



Inte konstigt att jag hellre åker på skidsemester än solsemester alltså.. Betala massa pengar för att halvdö i värmen.. Nej Tack!!







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?