Måndag...

O det e inte riktigt lika kvavt ute men det e tillräckligt.. Men idag måste vi hitta på något så det blir kanske en tur till skogen.. Lite mer blåbär e aldrig fel, det finns plats i frysen..
Man får nog sätta på sig ordentligt med myggmedel bara..

Igår var nog årets tråkigaste dag, allafall en utav dom.. Vi gjorde absolut ingenting, orken fanns ingenstans.. Usch, känner att idag ska inte bli lika tråkig som igår. Jag väntade på åskan, men den kom inte..

Idag börjar jag jobba 20.45 och slutar imorgon kl 15.oo.. Inget dåligt pass. Jag ska jobba natt för att sen vara ledig 1,5 timme o börjar på nästa jobb kl 9-15..
MEN jag ska sova i eftermiddag tänkte jag o så får jag väl lägga mig samma tid som barnen kl 19 imorrn kväll. Det ska gå bra!

Sen e jag ledig på onsdag så det e ännu bättre..

Ne.. Man får väl ta tag i saker så man får något gjort idag allafall..

Snart kommer syster m familj hit, i en hel helg.. Sååå kul vi ska ha.. Grillfest på fredagen, kalas för barnen på lördagen och Liseberg på söndagen..
Kommer bli toppen, och onsdagen efter det åker vi till GOTLAND.. Wii.. har mkt roligt framför oss nu...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?