Redan var det helg igen..

Efter en vecka med en hel del jobb så e de nu helg igen.. Som snart e över så börjar nästa vecka med jobb..
Sitter här med halsont och jag e såå trött, men det är ju inte direkt ovanligt..

Här har dagarna gått i ett, när jag har vart ledig så har det vart så jäkla varmt, jag avskyr denna hetsvärme.. Jag mår dåligt får ingen ork o tycker solen e allmänt jobbig o sitta i.. Ok jag gillar sommaren men inte när det e 28-30 grader ute, luften står stilla o det känns som att gå in i en vägg när man kommer inifrån o ut.. phu.... MEN det e bara att härda ut.. Blir väl några fler stranddagar och bad istället.. Havet svalkar ju fortfarande en hel del..

Verandan här e snart klar.. SÅÅÅ fin det blir värsta dansgolvet juh..  Dom har fixat 2 snygga blomlådor åxå så idag ska det planteras sensommarblommor och göras fint i dom.. :-)
Sen får vi ha grillkväll här, o sitta ute hela natten o tända ljus o lyktor... Kommer bli kanonfint tror jag när allt e på plats.. Lyktor i olika färger ska inhandlas på Indiska o Ikea :-)

Så.. Snart ska vi börja här hemma o bege oss av in till staden, hittade ett par fina klänningar igår när vi var på ströget men köpte aldrig någon.. :-(
Så idag ska jag fixa en klänning el top och sandaler, måste ha gladiatorsandaler, måste hitta ett par fina bara.. :-) Melwin o Noel ska få varsin skjorta sen e vi redo..
För ikväll ska vi på 30: årskalas hos Fredrik som fyller just idag.. GRATTIS, GRATTIS..


Melwin ska ju lämna blomman till dagis åxå, han gick sin sissta dag där igår.. Varför känns det alltid så sorgligt när dom ska sluta på ett ställe... Usch, igår när han kom hem hade han med sig en massa fint som han gjort där och så hade han fått en cd-skiva med bilder från det nästan 1,5 år han gått där nu... Det var verkligen kul o titta igenom bilderna och den skla läggas i minneslådan direkt så den inte råkar illa ut..

Ne... Nu får jag börja här hemma om man ska hinna med allt som ska göras, innan man faktiskt kan åka hemifrån...

Ha en fin fredag i värmen.. :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?