Sååå.....

MYCKET har hänt nu det senaste o jag har massor jag VILL visa, men det får bli efter vår Gotlandsresa...

I onsdags var det Kålmården, i torsdags var det jobb, sen kom fredagen med släkt-grillfest, o efter det var det lördag o då var det kalas hela dagen lång o sen på söndagen åkte vi till Liseberg....
Måndag= städa hemmet o planera resan, Tisdag= Jobb 9-15, hem packa alla grejjer, sen jobb 20.45-07.30... PHuuuuuu Snart en veckas semester på Gotland.... SKÖNT!!!

SÅ... Ni kan tro jag har MÄNGDER med bilder o visa o berätta om, och som ni säkert förstår så har jag inte haft tid med dator alls...
MEN jag ska försöka kopiera bilderna från Macén imorrn innan vi drar o så har jag 3 timmar på färjan som jag kanske kanske kan få lite data-tid och då kommer absolut bloggandet komma i första hand...

HAFT en HEL-KUL helg, den absolut BÄSTA på väldigt läääänge...

Ha de gott alla... :-)
  Lisa  

Välkomna till Visby!!! Ser fram emot nästa blogginlägg, särskilt Lisebergsbilderna. Kram!

Datum: 2010-07-27 / Tid: 23:32:19
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?