Åhh...

Igår satt jag, stod jag, lagade mat, bytte blöjor framför SVT 1... I 16 timmar kollade jag på ALLT om bröllopet mellan våran Kronprinsessa Viktoria och numera Prins Daniel..
Såå fint allting var, ett sagobröllop som nu går till historian och allt blev perfekt för de 2..
Tårarna rann flera gånger och idag när man fick se Daniels tal igen, gick det inte att hålla igen, det rann nerför kinderna o så känner man sig lite löjlig..


Störst av allt är Kärleken...

Jag ryser tom. när jag skriver orden.. Sikket tal han höll Daniel, helt klart dagens happening..
dom strålar av kärlek dom 2 och jag e så nöjd att jag faktiskt sett allt i direktsändning...
Allt var perfekt, talen var underbara och kärleksfulla och jag tycker att dom bjöd mkt på sig själva, tårar, kramar o pussar... :-)






bild lånad av aftonbladet.se


Grattis till er fina dag och nu hoppas vi på små prinsar o prinsessor i framtiden och förhoppningsvis får man äran att se ännu ett kungabröllop i framtiden... :-)







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?