Ridturen...

I fredags som ni vet åkte vi iväg o red Islandshästar...
Jag o mamma delade på en tur eftersom barnen var tvugna att åka med, men det gick jätte-bra... Vi bytte efter fikan och då tog jag barnen o gick tillbaka dit mamma hade bilen, där fanns en stor äng som jag o barnen satte oss på, vi hade lite picknick, sjöng låtar o så sprang barnen omkring, lekte kurragömma o plockade blommor. Den timman o kvarten gick snabbt undan så de var inga problem, vi hade bara mysigt..

Om en månad gör vi om det..

Det var allafall en lyckad dag, solen sken och det var precis lagom varmt, turen bjöd på skritt i terräng, mkt tölt och galopp.. :-)

Här kommer bilder från dagen..

Färdiga hästar, redo för tur...



Lite genomgång..



Fikapaus..





Medans vi fikade fick hästarna gå fria o äta lite..



Andréa..



Helena o Jaqueline..



Snart bär det iväg..



Mamma på "vår" Muska..



Helena..



Ela..



Andréa..



Ela o Anki...



Andréa o Ela..



Jaqueline o mamma..



Helena..



Anki..



Hela ledet..



Mina underbara...





Dukat bord..



Filodegsknyten med fetaost o örter..



Färskpotatis-sallad..



Brödet.. Såå gott!



Senap o honungsmarinerad kycklingfilé..



Grönsaker..



Frukten...



Till detta fick vi även 2 st yogurtsåser, en chili-vitlök och en lime-basilika + Tovedals underbart goda färskost.. ALLT var supergott och jag kan verkligen rekommendera sommarbuffén där, smidigt, gott och inte allt för dyrt för mkt god mat, dessutom blev man propp-mätt.

En FIN bild på en väldigt söt Svea..



Andréa, Jaqueline o Anki..



Ela o Helena..



Mamma o Helena där bak..



Mina tokar..



TACK för en trevlig och rolig dag/kväll tjejjer.. Vi får ta en repris snart...

(jag var papparazzi denna kvällen, finns ingen bild på mig.. (lika bra e det)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?