Soliga måndag...

Sikken underbar dag vi har haft, sol o värme.. Vi bestämde oss ganska så tidigt för att åka till stranden o sola oss där ett tag..

Barnen var lyckliga och badade mest hela tiden, det var jättevarmt i havet, inne på de grunda så dom simmade runt där långa stunder, en snabb fikapaus hann dom med sen skulle dom i igen..
Andréa kom även med sin små tjejjer och då var lyckan total för Noel, han visade verkligen att han saknat Filippa o vek knappt från hennes sida.. Melwin hittade en annan kille i ungerfär samma ålder o lekte med han hela tiden, dom satt även hela barngänget o grävde o tjatade en massa, så härligt att se.. TIM han var galen, han badade som en tok, han kröp omkring, plaskade o åt sand.. Han stortrivdes där nere och var såå arg när jag tog upp honom ur havet..
Sen tog han en liten tupplur i vagnen för att sedan vakna o bada lite till..
Tog en massa foton som jag lägger in imorrn..

Jag tyckte att solen tog skitdåligt men tji fick jag, väl hemma kännde jag mig som en tomat, dessutom har jag suttit med solglasögon på mig i 3 timmar där nere, gissa om ja e snygg... ha ha ah.. Men de e gott med lite färg man känner sig mkt piggare, man kan skippa sminket o bara vara.. Perfekt!

Efter 3½ timme åkte vi hemmåt igen... Trötta var vi hela högen, o hungriga åxå.. Så efter ett tag kom mannen hem med kinamat.. Såå gott det var, särskilt var det skönt o slippa ställa sig vid spisen, det var bara att äta o sen slänga sig på soffan o småglo på Tv o vila kroppen..

Kl 20.15 körde Gabriel mig till jobbet o nu sitter jag här, ska försöka få ihop en fotobok till min bror.. MEN det var krångligt som fasen.. Får nog bestämma bilderna först o sen kan jag börja med designen o layouten.. Meningen e väl att han ska få en bok med blandade foton på våra barn, från nyfödd-tiden till nu.. Kommer han nog bli glad... (tur han inte läser bloggen)

O så e ja även lite småsur för att jag glömde min bok... Min Ljudet av ditt hjärta som jag ska läsa klart nu innan filmen på onsdag.. Måste uppdatera mig själv med lite detaljer o händelser..
Så på onsdag blir det lite shopping i GBG, sen gott käk o sen den efterlängtade filmen, tror vi kommer få en helmysig dag :-)

Kommer vara hemma sent på kvällen o sen ska jag upp o jobba kl 9 dagen efter o så e det även jobb lördag o söndag natt så jag ska nog kunna blogga lite granna nu...

Ne godnatt alla ni som får sova, jag ska se om jag hittar nåt spännande att se på o läsa min Aftonbladet...





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?