Fredá

Ohh jag har vart ute o kännt att detta kommer bli en underbar dag, vi ska ät frukost snart o bädda sängarna o sen gå ut o så sk vi vara ute så länge barnen tycker de e skoj, men dom gillar att vara ute så de blir nog inga problem..
Vi ska sätta upp påskfjädrarna o plantera blommor o grejja... ÄLSKAR detta...
Idag ska det bli ännu varmare än igår :-)

Natten har vart sådär, fick gå upp o duscha Noel 4.3o o Tim ramlade ner från sängen Ohhhh så blir man så himla orolig o ligger vken för tt hålla koll  på dom.. Så sömnen var bra tills dess men sen har jag sovit dåligt..

Detta e en dag jag ska utnyttja, man vet inte hur länge detta håller i sig...

Jag får återkomma senare med bilder o mer text...

Igår hade jag en superbra dag!! Med goa vänner o goa ungar (förutom när jag skulle köpa en mössa till Noel) ´Var ute mkt o fick promenerat o fikat o gjort mång ärenden... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?