Hemma....

Har vi vart tills nu, vi har verkligen slappat o det känns skönt eftersom Noel o Tim e lite krassliga..
Vi valde att inte åka till läkaren eftersom Noels feber har gått ner o tim e lite bättre än igår, så vi avvaktar o ser hur det står till imorgon, hoppas verkligen det blir till det bättre.

Nu ska vi iallafall ta en liten tur med bilen, kanske hyra en fim o bara köra en runda.
Komma ut lite allafall, vi har lovat barnen varsinn glass åxå så det får vi fixa.
Ohhhh vad jag längtar tills hamnkiosken börjar säja sina mjukglassar, mumms..
Nån som vet när de e??

Tim har nu sovit iöver 2 timmar så han går glatt omkring här i sin stol.. Verkar som han tankat lite nergi för han e superglad.. :-) Det gillar vi.

Jag har en massa sy-ideer nu, så när mamma kommer hem får hon hjälpa mig lite, tror även att jag ska ta en sykurs, skulle så gärna vilja sy barn-kläder.. Byxor, mössor o sånt..
Har mängder med ideer till det åxå så det vore kul o lära sig ite mer om det..

(det kan ju inte vara så svårt) Det jag ska börja med e att göra ett eget överdrag till baby-björn- babysitter som tim har tycker tyget börjar se blekt o fult ut nu så jag ska gå på jakt efter ett snyggt tyg..

Ja ne... rastlösheten börjar krypa sig på mig nu, de e skönt me slappa dagar men man måste ändå göra någonting för att inte bli uttråkad..
Hela denna dagen har vart stilla, så de e väl dax att klä oss o ge oss iväg på en tur...

Ha de gott i eftermiddags-solen... :-)


  Helena  

Jag ska åka till Läjet på onsdag och kolla tyger. De har en jättemysig tygaffär där om du inte vart där. Om du vill följa med så säg till. De har öppet 14-18. Jag åka när som.

Datum: 2010-03-15 / Tid: 18:17:25
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?