Lördá...

Ja då va man 28, harreguuud skrämmande, det känns som att man åldras för snabbt, jag vill INTE...
Men man e ju inte äldre än vad man gör sig.. eller...

Tack för alla Grattis jag fått...

Idag fick jag sovmorgon.. :-) UNDERBART, vaknade av skönsång o paket på sängen... Gick upp tog en dusch o sen fick jag frukost med nybakade scones o stekt ägg o kaffe, mumms!!!

Nu sitter vi här i soffan, slappar lite innan vi ska fixa oss o dra till staden, jag ska köpa skor...
Mina stövlar e FULA nu, jag vill ha vårskor, jag vill ha ett par nya Converse, svarta helst, haft mina vita nu i 3 år o nu blir dom inte rena i tvättmaskinen mer..
svarta blir nog toppen, eller röda?? Får se, hmmm svårt, hade jag vart rik hade jag köpt ett par av varje färg, de e mina favvoskor, tycker dom passar till allt... vår, sommar o höst...

Sen ska vi handla lite till kvällen, vi ska INTE ha kalas, bara så ni vet, inget firande, jag vill inte fira!!
När jag fyller 3o då ska jag ha fest, en stor fest men varför vet jag inte, tycker inte det e nåt att fira men men det får väl firas då, Välkommen in i vuxenåldern liksom...

( ne ja har ingen kris, vill bara inte bli äldre nu )

Ja Ja, NOG om det!!

Igår, åkte vi till stan så fort Gabriel kom hem, jag gick omkring i 1½ timme, en stressig 1½ timme, ville ju passa på att prova grejer nu när jag ÄNTLIGEN kunde det...
Hittade en BH, trosor till den, ett par SUPER-sköna jeans o så fick Tim 2 plagg åxå... :-)
Det var mysigt att gå omkring men tyvärr tickade klockan för fort, därför ska vi kolla skor idag...
På kvällen blev det pizza framför Tv´n o Let´s Dance, oj jag vet inte vem som åkte ut.. De får ja ta o kolla upp, hoppas INTE Willy gick vidare min favvo e snygg- Mattias...

Efter de kollade vi på 3 avsnitt av Grey´s, wiiiiiii kollat hela sässong 4 på 4 kvällar, 17 avsnitt de e beroendeframkallande det programmet.. Ska nog köpa alla boxar, just bara för de e så jäkla bra!!
Nu ska jag snart få sässong 5.... SUPER-Happy!!!

Ikväll..... kommer Johan o Helena, vi ska grilla... Blir en massa god mat, gott vin  o trevligt sällskap..
Vi ska in o handla det nu, kan bli farligt årets första grillning så e man sugen på att grilla allt möjligt juh..

Nepp, nu ska kidsen klä´s sen e de dax att dra...

Idag blir lillprinsen 8 månader, de e sjukt, redan liksom... tiden går alldeles för fort...

Ha en fin lördag alla...





  Karolina  

Hej och jätte grattis på födelsedagen.



Kom och tänka på din födelsedag för ett par år sedan. 3 måste det vara för det var sista helgen innan vi flyttade till gotland. Ett överraskningskalas som gabriel fixat. Det var jätte kul. Fast mest kommer jag ihåg att du ganska snabbet blev avslöjad med att dricka alkoholfritt vin. hmmmm då var det en Noel på väg.



Stort grattis från oss på gotland, hoppas vi syns snart.



Kramar Karolina

Datum: 2010-03-20 / Tid: 12:50:26
URL/Blogg:
  Andréa  

Så du menar att ja går in i vuxenvärlden i år då? ;-) Ha ha ha...man blir inte äldre än vad man gör sig (som du säger), men visst känns d lite nu, att man faktiskt fyller 30 i år...man e långt från ungdom nu och d känner man, speciellt när vi va ute förra fredagen ;-) Tiden har sprungit i väg sen man fick barn, mycke har ändrats i omvärlden...hur klär sig ungdommarna nu för tiden liksom?? Ha ha ha...shit vad ja känner mig gammal nu ;-)



Grattis...igen! KRAM

Datum: 2010-03-20 / Tid: 13:12:09
URL/Blogg:
  Lisa  

Länge leve Johanna!!! Stort grattis!!!



28 det är ingenting, vi har ju massa ungar och jobb och grejer, då måste man vara typ 28.



Jag älskar bloggen! Kul att du skriver så mycket. Amon gillar kusinbilderna.



Skönt att ni mår bättre, har tyckt så synd om er. Vi mår toppen i vårt stora fina hus. Välkomna att hälsa på.



Hurra hurra på din dag // Lisa

Datum: 2010-03-20 / Tid: 20:36:24
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?