Måndá!!

Ohhh inatt hände det som jag absolut fasat över länge... En stackars Noel vaknade 03 o kräkte ner hela sig o hela sängen... Stackars unge... Jag o Gabriel hjälptes åt med att ta bort allt som var nerkräkt o Gabriel duschade Noel, som tyckte de´nna upplevelsen var väldigt jobbig..
Gabriel o Noel fortsatte natten ute på soffan som vi hade täckt med drag o handdukar ifallatt, Noel kräktes till kl 05 o var jätteduktig på att kräkas i bunken vi hade framme...
Nu e han pigg o glad igen, han har druckit en flaska med saft, vet inte om jag vågar ge han mat el välling ännu, får se hur vi ska göra men nåt måste han få i sig, men nu vill han inte så jag ¨får vänta o se vad som händer.
SÅ.... nu håller jag tummar o tår på att det INTE är magsjuka som vi andra ska få... Vi e ännu oberörda av detta o så hoppas jag det förblir, tänk om både Melwin o Tim åxå börjar kräkas och Jag o Gabriel, hemska tanke... Idag ska här vädras, skuras, tvättas o ja allt för att få bort lukt o äckligheter... Har en massa handdukar o lakan att köra i tvätten...
Det blir inte alltid som man planerat, jag ville inte städa o skura idag men blir så illa tvungen..
Nu leker Noel o e pigg o glad så e detta inte magsjuka måste jag ändå kolla upp varför han bara kan kräkas så här.. Man blir orolig o tänker efter o inbillar sig, men jag är lite orolig, att han ska vara sjuk, allvarligt så jag tänker verkligen försöka fått gjort en ordentig undersökning på honom.

Så idag blir de inget kafferep me Andréa, idag får bi en hemmadag och imorgon åxå... Så vi verkligen e på den säkra sidan...

Så nu e de bara att sätta fart, fram med skurhinken o börja med saker o ting här, TUR att jag har gila fula gummihandskar att ta på mig för jag gillar INTE att hantera sånt här, jag mår så himla illa, men med hanskar känns det bättre (varför vet ja ej) 
Jag får helt enkelt ta o återkomma under dagen, nu ska jag ägna några timmar med städhinken...

Ha en fin dag... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?