Måndá...

Ja nu e det ny vecka igen.... Jag e fortfarande väldigt trött, skulle kunna sova hur mkt som helst men de e ju en dröm, idag vaknade Tim 6...
Noel o Melwin sover gott i sina rum, men Tim han knallar omkring här i sin gåstol...
Jag känner att jag har jäkligt ont i halsen, jag SKA inte bli sjuk, de har jag inte tid med...

Helgen har vart full av planer...
Igår när vi var på väg till stan kom vi på att FASEN Melwin ska ju på kalas, skynda skynda, då var klockan 13.1o o han skulle vara i Läjet kl 13.3o, snabbt fick vi slagit in presenten o åkt iväg, vi kom i tid, phu...
Det var Melwins bästa kompis på det "gamla" dagiset som fyllde 5 år..
När Melwin kom dit hade han i stort sett blivit attackerad av sina gamla kompisar ala kom springandes o ropade Melwin e här...  så han blev först ite blyg men det gick jättefort över... Det var ett härligt gäng o Melwin saknar dom jättemkt, lika väl som dom saknar Melwin..
Efter vi lämnat honom åkte vi till Rusta, skulle mest se om dom hade persienner men de hade dom inte så vi åkte till Jysk istället o där hittade vi svarta persienner :-)
Dom e inte monterade ännu, men det SKA vi fixa idag så lillemannen kanske sover lite längre på mornarna.
Sen var det snart dax att hämta Melwin, han hade haft det jättekul o han var så ledsen att behöva lämna, han började gråta o det var lite sorgligt där ett tag...
Jag blev tom. ledsen han har sån otrolig längtan till sina kompisar ju..
Vi bytte lite nummer så nu kommer det väl vara kompisar att leka med ofta i framtiden... Det e bara kul..

Sen hämtade vi upp brorsan o sen åkte vi hem. Michael o Jaqueline o barnen kom åxå hit..
Vi fikade gott, Jonas hade köpt tårta med sig o barnen lekte för fullt..
Jag o Jaqueline åkte till Andréa o hämtade skivorna med 24 nya avsnitt av Grey´s... Yippie!!
Sen lagades det mat här hemma o vi käkade gott o klockan gick fort, kl 21 någonting åkte ala hemmåt jag la mig på soffan, helt slut, satte på Grey´s o kollade 1 avsnitt innan ja o Gabriel la oss o somnade direkt, kommer knappt ihåg att jag la mig på kudden så det gick fort...

Idag vet jag inte vad som händer, har inga planer men vi ska ut i det fina vädret iallafall...
Ska vårfixa lite i trädgården, vi har fortfarande ganska mkt snö kvar på gräsmattan, tror de e för att vi bor på en kulle.. Men det börjar försvinna mer o mer, o nästa helg e de dags att kratta o eda skräp.. Plantera lite påskliljor o göra fint, kan hända att utemöbeln får komma fram åxå.
Nästa helg bir lugn, jag hoppas på mkt tid ute i trädgården o lugna kvällar...

Ha de bra alla!! Nu ska ja kolla ett avsnitt av Grey´s....

Har nårra fina bilder jag tog igår... :-)







  Sandra  

Modellen Tim! =) Vet att jag sagt det innan: SÅ UNDERBART SÖT!!!

Datum: 2010-03-22 / Tid: 08:59:52
URL/Blogg:
  Johanna  

tackar :-)

Datum: 2010-03-22 / Tid: 11:11:57
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Annika  

ÅÅååå jaaa tim e så jävla fin eller rättar sagt alla dina pojkar är så fina=)

Har inte sett dem på länge om man saknar er!

KramKram

Datum: 2010-03-22 / Tid: 11:30:35
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?