Måndag!!

Och jag har sovit jäkligt dåligt inatt på kanten av vår säng... ohhhh... Jag låg på en minimal bit av sängen då vi hade både Tim o Noel hos oss inatt... Först fick jag somnat efter en timmes försök med att få Tim slappna av o somna, dessutom på min mage, då sover man sådär på spänn hela tiden..
Men vi fick somnat till slut men sov inte långa stunder i taget, inatt har Noel haft feber o Tim har haft värsta hostan så nu väntar vi inte mer sitter o ska ringa vårdcentralen så fort deras telefon-tid börjar nu kl 8.
Melwin ska ändå in kl 15 på 5-års kontroll så jag tänkte be om att vi ska få komma samtidigt med Noel o Tim.. Hoppas hoppas för vi kan inte dra in hela sjuka familjen en extra gång, de går bara inte.

Tim har jätte-ont i halsen ännu e e fortfarande tät om inte ännu mer, han äter dåligt o jag kan bara ge välling nu igen..
Jag e så trött på detta nu, jag vill ju att vi ska kunna vara ute o njuta av solen o de fina vädret istället får man hålla sig inne..

Ja vi får se hur de går idag, Jag e orolig över Tim jag hoppas verkligen inte att de e lunginflammation för det rosslar ordentligt i hela bröstkorgen på honom..

Igår körde vi in till stan i en varm o go bil, jag sprang in o hyrde film o sen var jag en snabbis på Hajen, barnen fick vara i bilen hela tiden. Vi latade oss med kina-mat Melwins önskemål o vi föräldrar hängde snabbt på den idén då det vart minimalt med sömn o man e trött o sliten o känner inte alls för att stå vid spisen..
När vi kom hem åt vi direkt o sen blev det glass med fruktcoctail. Noel äter knappt heller någonting, inte ens glass.. Melwin däremot han äter o mår ok, han e lite lite förkyld, trodde igår att han åxå skulle bli sjuk men det ser ut som att han kommer klara även detta, vilket immunförsvar han borde ha..

Kvällen var lugn alla barnen la sig 7.3o o vi satte på en film, Luftslottet som sprängdes..

Vissa gånger var jag arg för jag tyckte väl att det skulle hända lite mer i rättegången o sen var jag nervös som attan så jag var tvungen att gå ut o ta en cigg.. Hua...
Triologin e riktigt superbra o allt som man ville skulle ske hände ju till slut, så jag tycker det var en kanonfilm den åxå..

Efter den la vi oss, eller som ja skrev innan vi försökte allafall... Det tog sin tid att somna..

Nu e de ny dag jag e en trött mamma nu, jag skulle göra nästan vad som hest för att få sova lite nu..
Men de e bara att kämpa vidare o hoppas på att denna hemska förkyldning snar tar slut, för nu vill jag inte mer... Jag vill ha friska välmående barn...

Ha en fin dag i solen... :-)


  Helena  

Håller tummarna nu för att ni ska få bli friska och förbli det oxå så vi kan träffas. Hör av dig om du vill ta en promenad någon dag. Krya på er! Kram

Datum: 2010-03-15 / Tid: 18:10:05
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?