Onsdag...

Igår eftermiddag var jag helt slut, ont i kroppen o jätte-trött. Nästa gång ja ska jobba natt på en vardag ska jag se till att vila innan, för gårdagen var inte roig alls.

Vi skulle handlat men de orkade jag inte så Gabriel fick köra in o handla det viktigaste bara o sen köpte han med sig kina-mat hem, han hade feber o var dålig o jag var trött så ingen av oss orkade fixa någonting här hemma.

Idag däremot ska vi handla det resterande, får bli en tur till staden i eftermiddag.

Jag har ingen direkt energi idag heller, e OFF.. Men såna dagar har man väl ibland bara det att de inte e alls kul.
Barnen vaknar numera kl 6.3o ca o det innebär att man e trött tidigare på kvällarna åxå, Noel har börjat sova mitt på dagen igen bara för att han vaknar så tidigt på morgonen.

Nu ligger Tim i sängen igen o sover han har gjort sitt första morgonpass i gåstolen o fårr sin 2:a flaska välling, jag o Noel kollar på bolibompa. Det e skönt med lugna mornar, Melwin e på dagis idag o han hade längtat dit jätte-mycket nu.

Denna dagen blir en lugn hemmadag, inget alls planerat, både skönt o tråkigt, hur de nu kan va det...

Igår bokade vi biljetter till Remember Me, på fredag kl 7 har den premiär o det ska bli spännande att se den, hoppas den e bra.

På Lördag ska Gabriel till Johan som ska fira att han blivit pappa. Så denna helgen e redan bokad. Skulle vilja åka o titta på kattungen men det får nog vänta ett tag el så struntar vi i det o åker endast o hämtar den, det e en bit o köra åxå.

Jo nu ska jag börja plugga till mitt körkort....
Har ingen som helst lust men det e väl bara att börja antar jag. Ska ge mig tusan på det bara o sitta en- två timmar på kvällarna.
Sen senare i vår/sommar ska jag se till att ta körlektioner åxå, förhoppningsvis en intensivkurs.

Så har jag som mål att under sommaren få körkortet ja med...

Kommer ha sån otrolig frihet sen när jag väl har det, jag vet ju det o ändå ska det vara så förbannat svårt o komma igång.
Men sen när jag har det kan jag tom. åka o handla själv de e inte illa de..

Ne nu ska ja försöka piggna till, ska sitta med Noel en stund o göra talövningar. Han tycker inte de e så kul, men han börjar med orden nu, han säger börja men han kan inte avsluta dom.

Hoppas "spärren" släpper snart...

Ha de bra alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?