Söndag...

Ja idag e de jag som e uppe med barnen, ska snart sätta fram frukost o sen måste vi in till staden o handla lite mat- igen...

Det ser ju även ut som att det klarnar upp ute idag... :-) Ett röjj i trädgården för att fixa det jag inte hann med häromdagen..
Ska även se till att få upp persienner o SEN kl 17 ska jag bort till Andréa på Tupperware-party...
Ska bli kul o komma iväg o träffa lite folk o slappa lite (utan barn )

Igår hann jag inte skriva här, jag ligger på latsidan på helgerna, de e ju då man vill umgås med familjen o hitta på saker så jag prioriterar inte datan då.. (förutom att skörda min farm)

Vi var i stan gick länge inne på fyndmagasinet, barnen kollade på leksaker o så köpte vi godis, 2 barn-filmer fick följa med hem åxå..
Vi handlade en massa gott på kvantum o åkte sen hem o åt gott o slappade, barnen såg sina filmer, senare satte vi på filmen 2012, den var OK... Inte det bästa jag sett men den var bra, hemskt!! Man ska inte börja tänka för mkt, men visst, jag tror att det kommer hända nån gång, det kan inte vara meningen att vi ska leva så som vi gör nu... Så visst jag tror att joren kommer säga ifrån ordentligt.. Ja de där kan man som sagt tänka på  hur mkt som helst eller göra som jag leva här o nu.. Det e det absolut bästa, ta vara på var dag... Man vet inte vad som komma skall!!

Ne nu ska vi skynda på lite måste få fixat allt innan kl 16...

Ha en bra söndag....





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?