Torsdá...

Mina barn vaknar tidigare o tidigare känns det som, vad har hänt? Tror själv att det är för att det blir ljusare på morgonen nu, kl 5.3o vaknade tim idag... Gav välling sen försökte jag somna om men det var omöjligt, han pratar, sparkar, rullar runt o tar tag o drar i mitt hår... Ohhhh...
Jag e lite trött nu, men ska försöka vila sen när Noel o Tim sover.

Dom ringde från kontoret o kanske ska jag jobba inatt, får besked snart. Det e ju bara bra med en extra natt. Det var egentligen frågan om fredagnatt men den kan jag absout inte då vi ska ha tjejj-kväll imorgon jag o Andréa, vi ska först äta på restaurang o sen gå på bio... wiii de ska bli otroligt kul o komma ut lite, kanske går vi vidare till nån krog sen o kollar läget där med :-) Får se vad som finns att välja på. 

Idag ska jag vara hemma med mina små, Tim e lite krasslig, han har lite hosta o nyser titt som tätt, tur vi fick den superbraiga hostmedicinen från England, när jag gett honom den hostar han knappt alls, den e super mycket bättre än den där Mollipecten allafall.. 
Nästa gång vi går till läkaren ska jag ta med mig flaskan o fråga om det finns nåt liknande i Sverige.

Tur jag har Anna o Ben som kan fixa bra medicin från England, + den där oljan man smörjer på tandköttet när tänderna e på gång, den finns i Norge men inte i Sverige, skumt!!

Jag ska baka idag åxå, det blir lite småkakor, kolakakor, negerbollar o nån mer enkel. Gott o ha lite hemma.. 
+ att det roar Noel lite åxå nu när lillebrorsan e krasslig så vi måste hålla oss hemma o inne...

Jag kan ju säga att jag redan har 2 trötta killar här, Noel har fått välling o somnar troligen snart i soffan o Tim ska jag lägga snart åxå. 

Igår handlade vi, det blev en positiv storhandling, på Willys hade dom massa erbjudanden som passade oss denna veckan, billig köttfärs, kassler, falukorv, sprödbakad fisk, karré o massa annat så nu e frysen full av middagsmat.. :-)
Igår blev det färsk pasta med kasslergryta, jättegott, ungarna åt stora portioner. 

Kollade på Fuskbyggarna på Tv4 igår, stackars familj, hur kan det gå till så, hur hemskt som helst ju, ett hus som inte går att bo i o ingen som helst ersättning fy fan...

ÄNTLIGEN har sässong 2 av True Blood börjat på SVT på onsdagar kl 22.. 
En serie jag gillar...   

Ne fy vilket rörigt inlägg jag har fått ihop nu, bara en massa tjat, inget intressant men livet e inte alltid så intressant...
För övrigt så har jag en massa tider att passa nu i Mars, Melwin ska till BVC 5-års-kontroll o hörseltest, Noel ska till sjukhuset på hörselkontroll, sen ska han till Barnmot. för att kolla huden o försöka få ett svar på varför han klöser sig, sen ska vi till Logopeden åxå... phuu kommer bli stressigt med alla läkarbesök..
MEN så skönt att ÄNTLIGEN bli tagen på allvar så att dom försöker hitta ett svar, det kan inte vara normalt att klösa sig själv tills man blöder så fort man inte har heltäckande kläder, o detta har jag frågat om typ sen Noel var nyfödd...

Nu ringde dom från kontoret o det blir jobb för mig inatt... De va ju bra...

Nu ska ja ta tag i hemmet o ta lite tvätt, och hoppas på att mina barn tar en tupplur snart. Senare i eftermiddag vill jag ha allt klart här hemma så jag kan sova lite på kvällen innan de e dags att jobba.

Ha en fin torsdag...
  Sandra  

Åh de där dunder medicinerna vill jag oxå ha =)

Datum: 2010-03-11 / Tid: 22:42:52
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?