Träna....

Ja NU ska jag börja träna, mitt mål e 2 dagar på gymmet i veckan o så får jag ta resten hemma med promenader o powerwalks... De e ju för guds skull snart sommar...

Jag ska följa med Andréa till She Shape, där får jag testa på att träna 2 veckor gratis o sen teckna ett medemsskap om jag vill... Perfekt!!
Just att det bara e kvinnor och att maskinerna är anpassade för kvinnor e bara ett stort +.

Det ska bli riktigt roligt att komma igång o såhär motiverad var det längesen jag var... Sen ska jag promenera, först på onsdagar o torsdagar då Melwin e på dagis sen blir det mer när snön e helt borta o Melwin kan cykla med mig... (han ska få en ny cykel först åxå)

Gå in på She Shape hemsida här... http://www.sheshape.se/index.html




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?