tyyyyyyst....

E just vad det e här nu, Melwin o Noel har somnat båda 2 kors o tvärs i Melwins säng. :-) Ser urgulligt ut... Gabriel o Tim ligger i sovrummet o sover o jag sitter här framför Tv´n o e helt klar med allt. Nu ska bara det sissta packas in i bilen åxå.
Ska väcka mannen kl 22.15 o sisst barnen. Vi e klädda i myskläder hela familjen, skönt o åka i..

Dagen har gått fruktansvärt långsamt, nedräkning e aldrig kul, o eftersom jag var klar med nästan allt så blir det ännu segare o vänta på att klockan ska gå.

Noel har iallafall blivit av med håret, såå skönt, det var en rejäl kalufs som låg på golvet när vi var klara o han blev jättesöt, han har ju lite konstigt hår så jag har just insett att han passar bäst i kort.. Med en klubba som muta stod han stilla när Gabriel fick agera frisör..

nja, ingenting kul egentligen o skriva om, bara lite tidsfördriv..
hoppas nu att resan går bra o eftersom vi åker nu inatt så slipper vi köer i Göteborg o Oslo och eftersom vi åker en tisdag ska det nog inte vara mkt trafik heller...

Imorrn ska ja o Lina o barnen roa oss själva en stund, medans männen sover en stund.
O hela dagen ska vara lugn man bir rätt sliten av resan, luftombyte o stigningen tar ganska så hårt på mig.. På torsdag e de dags att hämta skidor o ge sig iväg till backen o troligen vara där hela dagen... :-) Det e väl vad vi har planerat än så länge...

Ja o Lina ska gå ut.... yippie... börjar med en After-ski o sen hem, ta på partykläderna o ut på nåt av ställena som finns där... (kanske skrivit detta innan, isf. upprepar jag mig nu )
Rktigt längesen så det kommer bli toppen, givetvis ska männen åxå få gå ut o roa sig, vi tar en kväll var, rättvist o bra... :-)

Nej klockan går... 15 min kvar till väckning, datorn ska packas ner o ja de e nog de enda...

Tjing.......




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?