Lördag...

O regnet det bara öser ner.....

FY.. Vilket piss-väder...
Jag e trött, Tim har hållt mig vaken ca 3 timmar inatt, dessutom kom jag i säng 00.3o så jag har inte sovit alls bra.. Jag vill bara att det ska bli kväll så jag kan lägga mig på soffan med mitt kaffe o slapna av...

Jag har egentligen inget att blogga om alls, jag har haft turen o haft vänner på övernattning nu i 3 nätter o det e jag jätte-tacksam över, tiden har gått lite snabbare då.
Jag ska snart få hjälp av Andréa med att åka till stan o handla på mig lite mat...

Alla ni som hjälper mig o ställer upp för oss (ni vet vilka ni e) TACK för att ni finns när man behöver det...

Nu ska jag försöka fixa iordning mig så jag e redo för en tur till Hajen sen...

Här e mitt lilla troll imorse..








  Karolina  

Hej



Hörde att du får hem din man idag. Jag får vänta en vecka till. Inte roligt, men det är värt det. Pratade med honom idag och hans värden ligger på nivå som oss andra. och han lät jätte pigg och glad när jag pratade med honom. Så underbart, han känner att han börjar få energi igen och lägtar efter att få härja med barnen ordentligt och ut och greja i landen och trädgården.

Ska bli så skönt att äntligen få lite ordning på livet.

Massor av kramar till er.

Datum: 2010-05-17 / Tid: 11:02:10
URL/Blogg:
  johanna  

hej karolina.

Ja nu e mannen hemma, det e jätte-skönt. Men han e ju inte alls bra ännu, det tar nog ett tag innan han e pigg o har ork.

Ja jag hörde det att han skulle ligga en vecka till. Men det är ju jätte-skönt att allt har gått så bra.

FÖRLÅT, jag kom på nu att jag skulle ringa dig, gör det en dag när det är lite lugnare runtomkring.

Ja jag förstår dig, det måste vara jätte-skönt att han snart mår bra och har lite mer ork o energi. Hoppas nu på ett snabbt tillfrisknande o att allt kommer fortsätta gå bra.

ha det så himla bra o hälsa till barnen kram kram

Datum: 2010-05-18 / Tid: 11:30:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?