Ny vecka...

Ja då var det dags igen, mannen e borta 2 nätter denna veckan åxå... hoppas tiden går snabbt..
Tänkte snart gå ut lite me barnen, efter att Tim fått sin lunch o sover igen, det brukar vara lagom att gå ut då för han vill inte sova ute, han sover bäst inne i sin säng då kan han sova 3 timmar ostört om han vill. Brukar ha altandörren i vårt sovrum öppen lite så han kan höra oss lite o så att jag hör han när/om han skriker.  Verandan här ser inte rolig ut nu, grejjer överallt så jag ska röjja där tänkte jag.. Tvättstugan ska åxå få sig en omgång- igen..

Igår hade vi en riktig ute-dag, var ute hela dagen så himla skönt, jag klippte HELA vår gräsmatta, både fram o baksida o det var fan inte det lättaste.. Det känns i kroppen idag, vi har en trög jäkla gräsklippare o på baksidan e det backe upp o backa ner, slitit som fan...
Kojan e hyfsad klar, nu ska det på en fejk-gräsmatta och det ska inhandlas en till gunga och en lian, barnen älskar det... Vi grillade korv igår nere vid kojan o åt det som lunch, sen fortsatte vi... phuuu, men så fint här börjar bli..
Åkte till stan en snabbis lite senare på eftermiddagen vid 17-tiden, handlade lite mat o sen åkte vi till hamnkiosken o köpte köttbullar m mos...
Väl hemma sen lekte barnen ute en stund till, o jag dukade fram glass med fruktcoctail o grädde, mumms...
Mös en stund framför Tv´n o sen var det dags för barnen att sova..

Jag deckade som vanligt på soffan senare på kvällen...


Bilder från gårdagen..

Kojan börjar ta form...








  jaqueline  

Oj, vad fin kojan är! Den ser nog Liam fram emot att få leka med, med sina idoler! =)



Kram kram

Datum: 2010-05-03 / Tid: 11:45:30
URL/Blogg: http://whistle.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?