Soliga Söndag :-)

Underbart att solen e här igen, det verkar som att det blir riktigt varmt idag o det gör en såå glad...
Ska vara ute hela dagen o gräset måste klippas, det ska jag göra idag tänkte jag, det e lite slitsamt, men jag behöver slita lite..
Ska fixa lite frukost snart, mannen o Noel sover ännu... Melwin kom nyss upp o jag o Tim vakna kl 7.3o.
Allafall lite sovmorgon och jag e ovanligt pigg...

Igår for vi till Falkenberg o firade Liam som fyllde 3 år, han fick en Spiderman hoodtröja, Spiderman-brillor och ett Spiderman-skärp, (de måste ju matcha) Vi fick jättegoda tårtor o pajer o tjötade en massa skit.. Riktigt trevligt var det, jag trivs där, i deras lilla hus de e så lugnt o skönt!! Barnen lekte o man märkte dom knappt, mycket tack vare Marcus o Joakim säkert..

Efter kalaset åkte vi hemmåt igen, fick en satans huvudvärk på vägen, köpte varsitt Happy Meal till barnen o åkte hem o hämtade värktabletter, tog 2 för att vara på den säkra sidan. Sen åkte vi till Johan o Helena..
Dit kom vi till ett jättefint dukat bord med en massa delikatesser på... Sååå gott!!
Huvudvärken försvann på en halvtimme så det var skönt!
Vi satt länge o åt o njöt av den goda maten, barnen uppförde sig faktiskt bra dom med :-)
Det blev ett litet avbrott i maten för Timpa, övertrött ville inte somna o efter en massa olika försök gav vi upp, han fick sitta i våra knän ett tag o efter maten gick jag ut med han i vagnen o då somnade han på 5 minuter o sov sen gott hela kvällen..
Sen när barnen somnat blev det Wii-spelande o vi fick jättegod dessert... Chokladfondue m frukt o godis att doppa... Mumms, svårt att sluta bara...

Sen spelade vi hela kvällen o vid 02 åkte vi hemmåt...

Tack för en toppen-kväll!!!

Har lite bilder...

Fick inga toppenbilder precis, men det var en uppspelt Liam igår, såklart fyller man år så.....





Förvånad?



Jaqueline o Nova-Lee



Söta Svea hade på sig kläderna från oss i välkommen till världen-present.. Såå fin!



Detta e en riktig bus-unge..



Kolla in bordet...





Melwin spelar med HELA kroppen.



Gott efteråt...



Wii Fit, måånga skratt åt konstiga moves...








ha ha ha ha TUR de e jag som håller i kameran...






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?