ÄNTLIGEN...

Idag hämtar vi vår efterlängtade bänkskiva.. :-) YES!!!
Det betyder att vi kan få vatten i köket, en diskbänk o spisen o ugnen kan kopplas in, fan va skönt... Som vi har väntat...

Jag ringde Ikea o frågade om dom kunde kolla upp vart den var någonstans, o då visade det sig att lagret ligger i Halmstad o så frågade jag om vi fick hämta den själva o nu fick jag till svar att ja de kan ni, men fläkten den får ni hemkörd på tisdag.. PERFEKT...

Så lätt att vi hyr ett släp o hämtar den istället för att vänta en vecka till..


Idag har jag målat hela hallen, den e klar nu, ska bara lägga in det nya golvet, har även fått städat upp lite här o var o nu ska jag fundera över vart tavlor o foton ska hänga, det e så kul o se mer o mer falla på plats för var dag som går... Imorrn kanske vi tom. kan laga mat hemma... Så himla skönt...

Ne, det blir till att skynda sig nu så att det e någorlunda klart när barnen kommer hem, o så kommer brorsan åxå o hjälper till med mer kakel i köket, det blev riktigt snyggt o bryta av alt det vita med ett svart kakel... Inte glansigt det e liksom struktur i det...

Jag har fotat lite åxå, dom kommer in ikväll, hinner absolut inte det nu... Tjing tjing..



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?