drar till staden....

Mamma kommer o hämtar mig om en timme, då ska vi in o fixa lite smågrejer till huset...
Brorsan e här o hjälper till idag så nu händer det grejjer :-)

Idag e tanken att det ska kaklas klart o sen ska bänkskivorna på plats... Äntligen kommer man ha ett fungerande kök, sen det andra småfixet får vi ta över helgen....

Tyvärr så var ena bänkskiva alldeles för lång så den måste vi kapa, hoppas bara att det går utan att den flisar sig. Det e en ren chansning, men men vi vill inte vänta i 6 veckor till liksom...
Jag håller tummarna, men det ska nog gå fint...

Nu ska jag sätta in saker i vitrinskåpet o sen fixa iordning mig o så drar vi, sen blir det till att fixa med köket hela dagen...

Kommer bli en bra dag, även fast regnet öser ner utanför...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?